امروز: شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 19 شوال 1445 | 2024-04-27
کد خبر: 47885 |
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹ | ارسال توسط : |
19 بازدید
۰
| می پسندم
ارسال به دوستان
پ

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از انسداد محور کرج – چالوس و آزاد راه تهران شمال در هر دو مسیر تا اطلاع ثانوی خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا، در این‌باره اظهار کرد: امروز (۷ فروردین) محور کرج – چالوس و آزاد راه تهران شمال در هر دو مسیر به علت تخلیه بار ترافیک تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

وی همچنین درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورها بیان کرد: براساس آخرین گزارشات دریافتی تا ساعت ۱۲ امروز، جنوب به شمال محور چالوس (پل زنگوله تا هریجان و مکارود تا میانک) و شمال به جنوب محدوده‌های میانک، مجلار، هزار چم، ولی آباد و تونل کندوان، آزادراه تهران شمال (محدوده‌های تونل شماره ۱۳، تونل شماره ۱۷ تا شهرستانک و تونل البرز)، جنوب به شمال محور هراز (محدوده‌های مشاء، لاسم تا گزنک و بایجان) و شمال به جنوب (محدوده کلرد) و آزادراه رشت _قزوین (رودبار) ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا همچنین بیان کرد: محور خرم آباد-پلدختر و محور مینودشت _ پل بایلر نیز مسدود است.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top