امروز: دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الإثنين 21 شوال 1445 | 2024-04-29
کد خبر: 47753 |
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
42 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

رئیس باشگاه بارسلونا به انتقال ام باپه به رئال مادرید واکنش جالبی از خود نشان داد.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، به نظر می‌رسد انتقال کیلیان ام‌باپه به رئال مادرید در تابستان پیش رو قطعی شده است. ام‌باپه از سال ۲۰۱۷ در پاری سن ژرمن بازی می کند و توانسته عملکرد درخشانی در این تیم داشته باشد و عنوان بهترین گلزن تاریخ این باشگاه را داراست.

سران باشگاه پاریسی تلاش زیادی کردند تا قرارداد ام باپه را تمدید کنند و مانع از جدایی این بازیکن در تابستان شوند اما او همه پیشنهادهای وسوسه انگیز را تا این لحظه رد کرده است و خود را آماده پیوستن به رئال مادرید می کند.

به نوشته الموندو دیپورتیو، خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا به انتقال احتمالی ام باپه به رئال مادرید واکنش نشان داد. او درباره این سوال که آیا حضور ام باپه در مادرید او را نگران نمی کند، گفت: خیر. من حسود نیستم اما بدون شک حضور ام باپه در رئال رختکن این تیم را به هم می ریزد. رئال مجبور است که یک بازیکن سرشناسش را بفروشد. آیا اینگونه نیست؛ چرا که هر دوی آنها در یک پست بازی می کنند.

اشاره لاپورتا به وینیسیوس است که در پست وینگر چپ بازی می کند و این همان پستی است که ام باپه به آن علاقه دارد.

وینیسیوس یکی از کلیدی ترین و بهترین بازیکنان رئال مادرید در دوران آنچلوتی بوده است. این سرمربی ایتالیایی پیش از این اعلام کرد که حتی با آمدن ام باپه قصد تغییر پست وینیسیوس را ندارد و باید دید که او در صورت پیوستن ام باپه به رئال مادرید از او در چه پستی استفاده خواهد کرد یا حاضر به فروش یکی از ستاره های سرشناس خط حمله اش خواهد بود یا نه.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top