امروز: شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 19 شوال 1445 | 2024-04-27
کد خبر: 47729 |
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۸ | ارسال توسط : |
17 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

سی‌ویکمین نمایشگاه قرآن کریم در حالی کار خود را آغاز کرد که تعداد قابل توجهی از از غرفه‌های نمایشگاه خالی بودند.البته بر اساس اعلام مسئولان، این نمایشگاه در روزهای آینده وضعیت مطلوب‌تری خواهد یافت.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، همزمان با آغاز اولین روز بهار طبیعت در سال ۱۴۰۳، سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز به‌ کار کرد.

امسال برخلاف سنوات گذشته دیگر نمایشگاه قرآن کریم از درب ورودی مصلی تهران میزبان علاقمندان نیست و علاقمندان تنها در بخش پایانی سالن مصلای تهران شاهد برپایی نمایشگاه قرآن کریم هستند. این اتفاق  به خاطر کاهش چشمگیر فضای نمایشگاه قرآن کریم باعث از بین رفتن بخش‌های زیادی از نمایشگاه قرآن شده است و در هر بخشی که سال‌ها پیش علاقمندان حضور پیدا می‌کردند تنها چند غرفه بیشتر موجود نیست.

پس از پیگیری‌های خبرنگار انعکاس روز و به نقل از ایسنا، مشخص شد که مسئولین مصلای تهران احتمال بارش باران و نیاز به ظرفیت بیشتر برای اسکان مردم و همچنین توزیع افطار را دلیل خود اعلام کرده‌اند.

یکی از چالش‌های هرساله نمایشگاه قرآن کریم جمع شدن بخشی از غرفه‌های نمایشگاه قرآن برای برپایی مراسم شب‌های قدر در مصلای تهران است.این اتفاق باعث‌ می‌شود تا مردم از بخشی از محتواها و امکانات قرآنی‌ محروم شوند.

البته آن طور که برخی مسئولان نمایشگاه اعلام کردند طی روزهای آینده فعالیت این نمایشگاه وضعیت مطلوب‌تری خواهد یافت و رضایت بازدیدکنندگان را جلب خواهد کرد. 

انعکاس روز و به نقل از ایسنا در روزهای آینده گزارش‌هایی را از فعالیت‌های نمایشگاه قرآن منتشر خواهد کرد.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top