امروز: دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الإثنين 21 شوال 1445 | 2024-04-29
کد خبر: 47673 |
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹ | ارسال توسط : |
15 بازدید
۰
| می پسندم
ارسال به دوستان
پ

فرمانده فراجا با تاکید بر اینکه پلیس باید بتواند در سال ۱۴۰۳، آرامش و امنیت را به گونه‌ای رقم بزند که این سال توأم با امنیت بیشتر برای مردم باشد، گفت: قطعا اجازه نمی‌دهیم که گردن‌کشان و قانون‌گریزان بر مردم چیره شوند

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، سردار احمدرضا رادان در رزمایش نوروز ۱۴۰۳ که صبح امروز در میدان آزادی تهران برگزار شد، با تبریک ایام ماه مبارک رمضان و سال نو به مردم ایران و پرسنل فراجا گفت:‌ آخرین لحظات سال ۱۴۰۲ را طی می‌کنیم، سالی که فراز و نشیب‌های بسیاری داشت و مملو از ماموریت‌های فشرده برای پلیس بود از طرح نوروزی ۱۴۰۲ گرفته تا طرح تابستانی و طرح اربعین، طرح زمستانی و وقایع مختلف همه در این سال اجرا شد. 

وی با گرامیداشت یاد شهدای انتظامی کشور در سال ۱۴۰۲ گفت:‌ در این سال انتظامی کشور بیش از ۹۰ شهید را در راه تامین آرامش و امنیت مردم تقدیم کشور کرد. مردمی که شایسته بهترین‌ها در تمام ابعاد و به خصوص در بعد امنیتی و انتظامی هستند.

رادان افزود: با شهدای انقلاب، انتظامی و شهدای ۱۴۰۲ عهد و پیمان می‌بندیم که رهرو آنان باشیم. همچنین به جانبازان انقلاب و انتظامی درود فرستاده و عهد می‌بندیم که پاسدار جانبازی آنها در خدمت به مردم ایران و تامین کننده نظم و امنیت آنان باشیم.

فرمانده کل انتظامی تصریح کرد: در حالی که نوروز و تعطیلات آغاز می‌شود تا مردم خستگی یک سال را از تن بیرون کرده و استراحتی توأم با آرامش انجام دهند، مجاهدان فی سبیل‌الله مجموعه انتظامی در بهار قرآن و طبیعت از آسایش خود گذشته تا امنیت و آرامش مردم را پایدار کنند؛ آنها بر این عهد ایستاده و امروز نمونه‌ای از آمادگی کشور را در تهران به نمایش گذاشتند.

فرمانده فراجا با بیان اینکه امروز نیروهای پلیس در مرز، روستاها، خیابان‌ها و جاده‌های سراسر کشور برای تامین امنیت و آرامش مردم آماده‌باش هستند، گفت:‌ امیدواریم تا خدمتگزاران خوبی برای مردم باشیم. همکاران من در شهرهای مسافرپذیر آمادگی مضاعفی برای تامین نظم و امنیت دارند و در شهرهای مسافرفرست نیز تمهیدات دیگری برای تامین امنیت منازل و اموال مردم اتخاذ شده است.

اجازه نمی‌دهیم گردن‌کشان و قانون‌گریزان بر مردم چیره شوند/ شهادت ۹۰ مامورپلیس در سال ۱۴۰۲

رادان ابراز امیدواری کرد که پلیس بتواند در سال ۱۴۰۳، آرامش و امنیت را به گونه‌ای رقم بزند که این سال توأم با امنیت بیشتر برای مردم باشد و گفت: قطعا اجازه نمی‌دهیم که گردن‌کشان و قانون‌گریزان بر مردم چیره شوند.

وی با بیان اینکه برخورد با پدیده سرقت و مقابله با آن یکی از اولویت‌های پلیس است، گفت: سارقان تحت رصد کامل پلیس هستند. علاوه بر آنان با قاچاقچیان کالا و مواد نیز برخورد خواهد شد و پایش در مرزها را نیز با قوت ادامه می‌دهیم.

فرمانده فراجا از ساماندهی چندین هزار گشت خودرویی، موتوری، آگاهی و راهور در شرق و غرب تهران بزرگ و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ خبر داد و گفت:‌ امیدوارم همه شهروندان نیز با رعایت مقررات و مسائل امنیتی و انتظامی در نگهداشت وسایل خود همکار خوبی برای پرسنل سازمان انتظامی باشند.

در رزمایش امروز که با شعار «آرامش و امنیت در بهار قرآن و بهار طبیعت» برگزار شد، فرمانده فراجا از گشت‌های موتوری و خودرویی و سایر یگان‌های نمونه مستقر در میدان آزادی که قرار است در طرح اقتدار نوروز ۱۴۰۳، آرامش و امنیت ساکنان و مسافران نوروزی در استان تهران را تامین کنند، بازدید کرد.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top