امروز: چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 8 ذو القعدة 1445 | 2024-05-15
کد خبر: 47259 |
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹ | ارسال توسط : |
62 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس پایتخت با هشدار به برهم زنندگان آرامش مردم در آستانه آخرین چهارشنبه سال از خانواده‌ها خواست در روزهای پیش رو مراقب فرزندان خود باشند.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، سرهنگ علی همه‌خانی با اشاره به درپیش بودن چهارشنبه‌سوری گفت: در ایام منتهی به چهارشنبه آخر سال پلیس با هنجارشکنان و برهم زنندگان آرامش مردم و جامعه برخورد قانونی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه حفظ امنیت و آرامش جامعه همواره از اولویت‌های اصلی پلیس است، گفت: طبیعی است که ایجاد بی نظمی و سلب آرامش مردم خط قرمز خدمتگذاران مردم در مجموعه پلیس تهران بزرگ است.

همه خانی ادامه داد: خرید، نگهداری، حمل، توزیع و فروش مواد منفجره و مواد محترقه جرم است و متخلفان مطابق قانون مجازات خواهند شد و در صورت فروش موادمحترقه غیرمجاز برای استفاده در چهارشنبه پایانی سال در مراکز تجاری، پلیس از ادامه فعالیت تجاری آنها جلوگیری و نسبت به پلمب این مراکز اقدام خواهد کرد .

وی از والدین و خانواده‌ها خواست هشدارهای پلیس را در خصوص حوادث احتمالی چهارشنبه‌سوری جدی بگیرند تا فرزندانشان دچار حادثه نشوند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه جوانان و نوجوانان عزیز با کنترل و مدیریت هیجانات آنی هم از خطرات احتمالی پیشگیری کنند و هم پلیس را یاری کنند ، اضافه کرد: والدین از نگهداری مواد محترقه، تهیه و ساخت وسایل آتش بازی دستی توسط فرزندان جلوگیری کنند تا آنها سرود شاد زندگی را در صدای مهیب نارنجک و مواد محترقه به سکوت و غم تبدیل نکنند.

مطالب پیشنهادی:‌

ویدیو/ اجرای سراسری کمپین «نه به چهارشنبه‌سوری خطرناک»

کمپین «نه به چهارشنبه‌سوری خطرناک» در سراسر کشور اجرا می‌شود

همه خانی با اشاره به اینکه آرامش روحی و روانی و سلامت جسمی مردم از  اولویت‌های پلیس است، گفت:  هنجارشکنان باید بدانند و آگاه باشند در مواجهه با اقداماتی که برای سلامت روان و جسم شهروندان خطرآفرین باشد، قاطعانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top