امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الإثنين 13 ذو القعدة 1445 | 2024-05-20
کد خبر: 47106 |
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹ | ارسال توسط : |
26 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

رئیس قوه قضاییه گفت: حضور در ‌پای صندوق رای موجب ناراحتی دشمن‌ و شیطان می‌شود.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، حجت الاسلام محسنی اژه‌ای صبح امروز یازدهم اسفند ماه با حضور در مسجد جامع لویزان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شرکت کرد و رای خود را به صندوق انداخت.

رئیس قوه قضاییه، سپس طی مصاحبه‌ای در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: حضور پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی و انتخاب اشخاصی که از نظر آن‌ها شایستگی «قانونگذاری» و «نظارت بر اجرای قوانین» و «رأی اعتماد دادن به کابینه دولت» را دارند، واجد اثرات مثبت و مطلوبی در عرصه‌ها و ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، امنیتی، اجتماعی و فرهنگی خواهد بود.

محسنی اژه‌ای تصریح کرد: بدون تردید حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات امروز، علاوه بر افزایش اعتبار کشور و خوشحالی و مسرّت دوستان ایران اسلامی سبب یأس و ناامیدی بیشتر دشمنان و شیاطین خواهد شد.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به تدابیر اتخاذ شده برای پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی و افزایش سلامت و امنیت انتخابات، گفت: قوه قضاییه از ماه‌ها پیش، «ستاد پیشگیری از وقوع تخلفات و جرائم انتخاباتی» را با عضویت مسئولان دستگاه‌های ذیربط تشکیل داد و در آن ستاد تدابیر لازم برای افزایش امنیت و سلامت انتخابات اتخاذ شده است؛ همچنین مقامات قضایی مربوطه، دادستان‌ها و قضات کشیک ما کاملا آماده هستند تا به محض وصول گزارشی ناظر بر وقوع تخلف یا جرائم انتخاباتی، در اسرع وقت به موضوع ورود کنند و اقدامات مقتضی را به عمل آورند.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top