امروز: دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الإثنين 21 شوال 1445 | 2024-04-29
کد خبر: 46622 |
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹ | ارسال توسط : |
40 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از تدوین سند توسعه برنامه شهرستان های استان تهران تا پایان فروردین ماه سال آینده خبر داد.

حشمت الله سلیمانی در گفت‌وگو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا، در تشریح روند تدوین سند برنامه «هفتم توسعه استان تهران» گفت: استان تهران موتور محرکه کشور در حوزه‌های مختلف است. بی تردید بیشتر تحولات توسعه‌ای در کشور ابتدا از استان تهران شکل گرفته و سپس به سایر استان‌های کشور تسریع پیدا کرده است.

وی افزود: تجربه نشان داده است استان تهران بر تحولات کل کشور اثرگذاری مستقیمی دارد. با این رویکرد در روند تنظیم برش استانی برنامه هفتم توسعه تغییراتی ایجاد شد و سهم سیاست‌گذاری دستگاههای اجرایی استان تهران در برنامه ریزی نیز افزایش یافت.

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران ادامه داد: انتظار می رود پس از تصویب برنامه هفتم توسعه، سند توسعه برنامه شهرستان های استان تهران تا پایان فروردین ماه سال آینده تدوین و ابلاغ شود. 

نیاز ۱۹ هزار میلیارد تومانی برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام استان تهران

وی در پاسخ به سوالی درباره روند تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان تهران با اشاره به اینکه ۱۷۵۰ پروژه نیمه تمام در استان تهران وجود دارد، گفت: برای اتمام این طرح‌ها، اعتباری بالغ بر ۱۹ هزار میلیارد تومان نیاز است که با توجه به محدودیت منابع، وظیفه داریم، پروژه‌ها را از نظر ضرورت و پیشرفت فیزیکی بالا، اولویت بندی کنیم تا به بهره برداری برسند.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top