امروز: دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الإثنين 21 شوال 1445 | 2024-04-29
کد خبر: 46354 |
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹ | ارسال توسط : |
38 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

رئیس دیوان عالی کشور با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران زمینه را برای پیشرفت کشور در همه عرصه‌ها فراهم کرد، گفت: افتخاراتی که امروز در عرصه علم و دانش شاهدیم ثمره انقلاب و خون شهدا است و مشکلاتی که وجود دارد به دلیل عملکرد ناصحیح برخی کارگزاران است.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در جلسه هیئت عمومی ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: در آستانه ایام مبارک فجر قرار داریم، سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و سرمایه گذاری گران سنگ ملت در تقدیم شهدای والامقام، جانبازان و ایثارگران را به ملت غیور و بزرگوار ایران اسلامی تبریک عرض می‌کنم.

وی ادامه داد: وقوع انقلاب اسلامی ایران با این کیفیت و ابعاد در ۱۴ قرن بعد از ظهور اسلام در دنیا بی سابقه بود، امام راحل که تربیت یافته مکتب امام صادق (ع) و قطره‌ای در اقیانوس بیکران ولایت الهی بودند و ملت شریف و بزرگوار ایران در تبعیت از آن امام بزرگوار، راهی را گشودند که بدیل و نظیر آن در انقلاب‌های دیگر یافت نمی‌شود.

منتظری افزود: انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر معارف دینی و هدایت‌های الهی است که سرچشمه آن همان ولایتی است که خداوند به وسیله پیامبر (ص) به امت اسلامی عرضه داشت، ولایتی که خداوند در قرآن کریم از آن به عنوان اتمام نعمت یاد کرده است.

وی عنوان داشت: انقلاب اسلامی ایران زمینه را برای پیشرفت کشور در همه عرصه‌ها فراهم کرد، افتخاراتی را که امروز در عرصه علم و دانش شاهدیم ثمره انقلاب و خون شهداست، مشکلاتی که وجود دارد به دلیل عملکرد ناصحیح برخی کارگزاران است.

منتظری گفت: در طول گذشت بیش از ۴ دهه از انقلاب اسلامی؛ دشمن از هیچ شرارتی علیه انقلاب کوتاهی نکرده، به طوری که ریشه هر مشکلی که در کشور به وجود آمده به توطئه دشمنان باز می‌گردد که از همان ابتدا در تلاش بودند از طریق عناصر نفوذی و توطئه مسیر انقلاب را ببندند.

وی افزود: توطئه‌های دشمن با بصیرت امام راحل و هدایت‌های مقام معظم رهبری و حضور تمام قد مردم مؤمن و فهیم در صحنه‌های مختلف خنثی شد.

رئیس دیوان عالی کشور با بیان اینکه باید قدردان این نعمت بود، تصریح کرد: خداوند را شاکریم که در عصر و دوران ما نعمت ولایت را به ما عنایت فرمود و باید با خدمت به مردم عزیز که از ابتدای انقلاب اسلامی پای انقلاب، ولایت فقیه و مقاومت ایستادند وظیفه خود را به این انقلاب ادا کنیم.

منتظری در پایان خاطرنشان کرد: ایام الله دهه فجر فرصتی برای مرور گذشته قبل از انقلاب و شکرگزاری نسبت به ارزش‌هایی است که انقلاب اسلامی برای کشورمان به ارمغان آورد.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top