امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الإثنين 13 ذو القعدة 1445 | 2024-05-20
کد خبر: 46183 |
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰ | ارسال توسط : |
63 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا از دستگیری یک قاچاقچی بزرگ موادمخدر با گردش مالی چندصدمیلیاردی در کشور خبرداد.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، سردار ایرج کاکاوند در نشست خبری که ظهر امروز در مقر مرکزی ولیس مبارزه با موادمخدر فراجا برگزارشد، گفت: امروز یکی از دغدغه‌ها و نگرانی‌های مردم بحث اعتیاد است و در همین راستا نیز پلیس برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای را در بحث مبارزه با قاچاقچیان و دستگیری و جمع‌آوری خرده‌فروشان انجام داده است.

وی  از شناسایی یکی از قاچاقچیان دانه درشت موادمخدر در کشور خبر داد و گفت: این فرد اقدام به تشکیل یک شبکه مسلح  وگسترده قاچاق موادمخدر کرده و از طریق کویر مواد مخدر را به عمق کشور انتقال داده بود.

وی هویت این فرد را «عبدالهادی براهویی» اعلام کرد و گفت: متهم با نام‌های مستعار حاج پرویز، حاج شاه سلیم و حاج عبدالله شناخته می‌شد.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر تعداد ۳۷ نفر از افراد مرتبط با این فرد در ۱۸ مرحله عملیات شناسایی و دستگیر شدند، گفت: در جریان این ماموریت‌ها ۱۳تن مواد مخدر که پنج تن آن شیشه و هروئین بود، کشف و ضبط شد.

کاکاوند با بیان اینکه ۳۲ دستگاه خودرو و تعدادی سلاح سبک و سنگین نیز از این فرد و وابستگانش کشف شد، گفت: چند صد میلیارد تومان از اموال این فرد نیز توقیف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا در پاسخ به پرسش انعکاس روز و به نقل از ایسنا درباره ارتباطات این فرد با خارج از کشور کفت: این فرد  ارتباطاتی برای خرید مواد مخدر با خارج از کشور داشته و یکسری ارتباطات نیز در خارج از کشور برای فروش مواد داشته است.

وی با بیان اینکه این فرد بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان گردش مالی داشته است، گفت: این متهم از حدود یک سال پیش در  رصد اطلاعاتی ماموران قرار داشت و در همان استان محل سکونتش سیستان و بلوچستان دستگیر شد.

کاکاوند ادامه داد: متهم چندباری برای فرار از دست ماموران اقدام به تیراندازی کرده بود. او همچنین چندین هویت و چهره داشت .

ادامه دارد

ادامه دارد

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top