امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الإثنين 13 ذو القعدة 1445 | 2024-05-20
کد خبر: 43841 |
تاریخ انتشار : ۰۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲ | ارسال توسط : |
85 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: دانشمندان ماری را که در پرو کشف کرده بودند با الهام از نام «هریسون فورد» بازیگر آمریکایی نام‌گذاری کردند. این مار که مه ۲۰۲۲ در کوهستان‌های آند کشف شده و طول آن به ۱۶ اینچ می‌رسد برای تجلیل از این هنرمند، «تاکیمنویدس هریسون‌فوردی» نامیده شد. به گزارش برنا، فورد ۸۱ ساله با انتشار […]

گروه فرهنگی: دانشمندان ماری را که در پرو کشف کرده بودند با الهام از نام «هریسون فورد» بازیگر آمریکایی نام‌گذاری کردند. این مار که مه ۲۰۲۲ در کوهستان‌های آند کشف شده و طول آن به ۱۶ اینچ می‌رسد برای تجلیل از این هنرمند، «تاکیمنویدس هریسون‌فوردی» نامیده شد.

به گزارش برنا، فورد ۸۱ ساله با انتشار بیانیه طنزآمیزی به این ادای احترام دانشمندان واکنش نشان داد و نوشت: «این دانشمندان نام من را روی این جانوران می‌گذرند، اما همیشه جانورانی را انتخاب می‌کنند که بچه‌ها را وحشت‌زده می‌کند. متوجه نمی‌شوم. من اوقات فراغتم را گلدوزی می‌کنم. برای گیاهان ریحان لالایی می‌خوانم تا از تاریکی شب نترسند.»این مار سومین جانوری است که دانشمندان نامش را این بازیگر الهام می‌گیرند. پیش‌تر یک مورچه «فیدوله هریسون‌فوردی» و یک عنکبوت «کالدونیا هریسون‌فوردی» نامیده شده بود.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top