امروز: پنجشنبه, ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 23 ذو القعدة 1445 | 2024-05-30
کد خبر: 43331 |
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۳۳ | ارسال توسط : |
95 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی:فیلم «باربی» (Barbie) در دو روز اول اکران رکوردهای زیادی را به ثبت رسانده اما یکشنبه این هفته با ۱۵۵ میلیون دلار پرفروش‌ترین افتتاحیه تاریخ سینمای آمریکا برای فیلمی به کارگردانی یک زن را شکسته است. این رکورد به فیلم «کاپیتان مارول» (Captain Marvel) اختصاص داشت که در سال ۲۰۱۹ به فروش ۱۵۳ میلیون […]

گروه فرهنگی:فیلم «باربی» (Barbie) در دو روز اول اکران رکوردهای زیادی را به ثبت رسانده اما یکشنبه این هفته با ۱۵۵ میلیون دلار پرفروش‌ترین افتتاحیه تاریخ سینمای آمریکا برای فیلمی به کارگردانی یک زن را شکسته است. این رکورد به فیلم «کاپیتان مارول» (Captain Marvel) اختصاص داشت که در سال ۲۰۱۹ به فروش ۱۵۳ میلیون دلاری رسیده بود.

فروش جهانی «باربی» در هفته اول اکران به ۳۳۷ میلیون دلار رسیده و پس از «کاپیتان مارول» با ۴۵۶.۷ میلیون دلار در رده دوم بهترین افتتاحیه تاریخ سینما برای فیلمی به کارگردانی یک زن قرار می‌گیرد. «زن شگفت‌انگیز» (Wonder Woman) «پتی جنکینز» دیگر فیلم پرفروش یک کارگردان زن در تاریخ آمریکا بوده است که در سال ۲۰۱۷ بیش از ۱۰۳ میلیون دلار فروخت.

«باربی» بهترین فروش افتتاحیه داخلی از زمان اکران «برادران سوپر ماریو» (Super Mario Bros Movie) را ثبت کرده است. این آخر هفت فیلم «اوپنهایمر» (Oppenheimer) «کریستفر نولان» همزمان با «باربی» به نمایش درآمد و با ۸۰.۵ میلیون دلار فراتر از انتظار ظاهر شد.

این هفته تمامی فیلم‌ها ۳۰۴ میلیون دلار در آمریکای شمالی فروختند و چهارمین آخر هفته پرفروش تاریخ این منطقه را پس از آخر هفته «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) با ۴۰۲ میلیون دلار، آخر هفته «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» (Avengers: Infinity War) با ۳۱۴ میلیون دلار و آخر هفته «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» (Star Wars: Force Awakens) با ۳۱۳.۲ میلیون دلار رقم زد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top