امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الإثنين 13 ذو القعدة 1445 | 2024-05-20
کد خبر: 43223 |
تاریخ انتشار : ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹ | ارسال توسط : |
91 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل فرهنگی و هنری شهرداری تهران برنامه‌های محرم ۱۴۰۲ شهرداری تهران را تشریح کرد.

مصطفی زیبایی نژاد در گفت‌وگو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا، در تشریح ویژه برنامه‌های فرهنگی شهرداری تهران در محرم و صفر امسال گفت: امسال تمرکز ما بر هیات‌های دانش آموزی و نوجوانان است که شناسایی و تقویت هیات‌های موجود، حمایت از هیات‌های نوجوانان و حتی راه اندازی هیات در محلاتی که هیات نوجوانان ندارند، در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در دهه اول محرم هیات‌های دانش آموزی فعال شده و به پاتوق نوجوانان تبدیل می‌شوند، گفت: اما از آنجایی که در دهه اول محرم هیات‌های محلی، تکایای بزرگ و مجالس روضه خانگی فعال هستند، کار ویژه‌تری را در دهه دوم محرم برای نوجوانان در دستور کار قرار دادیم.

پشتیبانی از هیات‌های بزرگ و نصب ایستگاه‌های صلواتی

مدیرکل فرهنگی و هنری شهرداری تهران با بیان اینکه شهرداری به مانند سال‌های گذشته وظیفه پشتیبانی از هیات‌های بزرگ و نصب ایستگاه‌های صلواتی را در دستور کار قرار دارد، گفت: برنامه تلویزیونی با شبکه نسیم به نام «از سرگذشت» را از شب اول محرم تا آخرین روز ماه صفر در ساعت ۲۱:۳۰ پخش خواهیم کرد که در آن چهره‌های تاثیرگذار از لطف و کرم امام حسین (ع) و تاثیر آن بر زندگی‌شان سخن می‌گویند.

زیبایی نژاد با بیان اینکه هیات‌های دانش آموزی در سطح مناطق فعال خواهند شد، گفت: همچنین در روز ششم محرم که روز حضرت قاسم بن الحسن (ع) است تجمعی در قالب همایش «احلی من العسل» در میدان آئینی امام حسین برگزار خواهد شد.

وی افزود: ویژه برنامه‌های شهرداری تهران تا پایان اربعین ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top