امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الإثنين 13 ذو القعدة 1445 | 2024-05-20
کد خبر: 42954 |
تاریخ انتشار : ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱ | ارسال توسط : |
49 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: کوروش یغمایی اعلام کرد با انتشار آثار جدیدش، از جهان موسیقی خداحافظی می‌کند. پدر راک فارسی نوشته: «از آنجا که برای گذر از این کوره راه سنگلاخ و دشوار برای سربلندی فرهنگ کشورم و هویت پرشکوه و ورجاوند ایران عزیزم ، با نداشتن حتا کمترین امکانات ، آنچه که در توان داشته را […]

گروه فرهنگی: کوروش یغمایی اعلام کرد با انتشار آثار جدیدش، از جهان موسیقی خداحافظی می‌کند.

پدر راک فارسی نوشته: «از آنجا که برای گذر از این کوره راه سنگلاخ و دشوار برای سربلندی فرهنگ کشورم و هویت پرشکوه و ورجاوند ایران عزیزم ، با نداشتن حتا کمترین امکانات ، آنچه که در توان داشته را به کار گرفته ام ، به آگاهی یاران مهربانم می رسانم که با پخش دو آلبوم (یاغی) و (پلاک ۴۴) که به زودی از طریق کمپانی Now Again Records از آمریکا پخش خواهد شد ، از کار در زمینه موزیک کناره‌گیری می کنم . البته رابطه من با موزیک که از کودکی آغاز شده است ناگسستنی است و کارهای ناتمامی دارم که در صورت تمام شدن با شما در میان خواهم گذاشت .
کوروش یغمایی – ۱۰ تیر ۱۴۰۲»

 

«کوروش یغمایی» همگام با پیشروان سبک راک  در جهان مثل گروه‌های رولینگ استونز و بیتلز و… این سبک موسیقی را در ایران معرفی و شناساند. با تکیه برهمین پیشینه، او را پدر راک ایران لقب دادند.«گل یخ»، «ماه و پلنگ»، «مَلِک جمشید»، «تفنگ دسته نقره»، «کابوس» و «آرایش خورشید» و… از آثار این هنرمند شهیر ایرانی  می‌باشد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top