امروز: دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الإثنين 6 ذو القعدة 1445 | 2024-05-13
کد خبر: 42572 |
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲ | ارسال توسط : |
51 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی:مت دیمون دوست صمیمی بن افلک یک روز در پشت صحنه فیلم «دختر رفته» حاضر شده است. دیمون خاطره‌ای عجیب از آن روز را تعریف کرده. خاطره‌ای که به نگاه نفرین‌شده دیوید فینچر مربوط می‌شود!     به گزارش صبا،، مت دیمون می‌گوید: زمانی که بن در فیلم «دختر رفته» بازی می‌کرد یک روز به […]

گروه فرهنگی:مت دیمون دوست صمیمی بن افلک یک روز در پشت صحنه فیلم «دختر رفته» حاضر شده است. دیمون خاطره‌ای عجیب از آن روز را تعریف کرده. خاطره‌ای که به نگاه نفرین‌شده دیوید فینچر مربوط می‌شود! 
 

 به گزارش صبا،، مت دیمون می‌گوید: زمانی که بن در فیلم «دختر رفته» بازی می‌کرد یک روز به محل فیلمبرداری این فیلم رفتم، من پشت سر فینچر وقتی که داشت یک سکانس رو کارگردانی می‌کرد نشستم، سکانس پیچیده‌ای نبود، بن و رزمند پایک داشتند در یک کتابفروشی راه می‌رفتند، تا فیلم‌‌برداری شروع شد و دستیار فینچر گفت سیاهی لشگرها حرکت کنند، یک نفر از پشت بن و رزماند رد شد هنوز صحنه شروع نشده بود که فینچر شروع کرد آروم حرف زدن و می‌گفت: کی آخه اینجوری راه می‌ره!، بازیگرها داشتند بازی می‌کردند ولی من فهمیدم که هیچی مهم نیست و قرار هست دوباره آن سکانس را بگیرند.

مت دیمون ادامه داد: سکانس تموم شد و تا گفتند کات فینچر رو به من گفت: این چی بود دیگه؟ همون لحظه گریمور وارد صحنه شد فینچر داد زد ببینید آدم اینجوری راه می‌رود نه آنجور که شماها بازی می‌کنید.فینچر یه ذهنی مثل کوبریک داره انگار نفرین شده است نمی تواند چیزی را که می‌بیند، نادیده بگیرد. حتی اگر اصلا مهم نباشند، برای همین شاید هر سکانس را بارها تکرار کند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top