امروز: شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 19 شوال 1445 | 2024-04-27
کد خبر: 42441 |
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲ | ارسال توسط : |
53 بازدید
۰
| 4
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی:سرانجام فیلم سینمایی «مصلحت» ساخته حسین دارابی از هفته آینده راهی اکران در سینماهای کشور خواهد شد.به گزارش خبرآنلاین، «فیلم سینمایی مصلحت به کارگردانی حسین دارابی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه پس از ۳ سال بلاتکلیفی، سرانجام چهارشنبه ۱۷ خرداد ماه توسط پخش بهمن سبز راهی سینماهای سراسر کشور خواهد شد.   این فیلم سینمایی […]

گروه فرهنگی:سرانجام فیلم سینمایی «مصلحت» ساخته حسین دارابی از هفته آینده راهی اکران در سینماهای کشور خواهد شد.به گزارش خبرآنلاین، «فیلم سینمایی مصلحت به کارگردانی حسین دارابی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه پس از ۳ سال بلاتکلیفی، سرانجام چهارشنبه ۱۷ خرداد ماه توسط پخش بهمن سبز راهی سینماهای سراسر کشور خواهد شد.
 

این فیلم سینمایی که در ژانر سیاسی_معمایی ساخته شده‌ و در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر با دریافت دیپلم افتخار بهترین کارگردانی فیلم اول، رونمایی شد؛ پس از این رویداد سینمایی به دلیل برخی برداشت‌های سیاسی، با چالش‌ها و حواشی مختلفی برای اکران در سینماهای کشور مواجه شد که نمایش رسمی آن را به مدت سه سال به تاخیر انداخت.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون: فرهاد قائمیان، وحید رهبانی، نازنین فراهانی، مجید نوروزی، مهدی حسینی‌نیا، امیر نوروزی، سهی‌بانو ذوالقدر و… به ایفای نقش می‌پردازند.«مصلحت» که نخستین همکاری مشترک سازمان سینمایی سوره و مرکز فیلم و سریال اوج محسوب می‌شود، روایتی از پرونده مشکوک و پر رمز و راز پسر یکی از مقامات عالی‌رتبه کشور است که در حال و هوای دهه‌شصت سپری می‌شود….»

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top