امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الإثنين 13 ذو القعدة 1445 | 2024-05-20
کد خبر: 42136 |
تاریخ انتشار : ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹ | ارسال توسط : |
85 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

فرمانده فراجا مهم‌ترین دغدغه‌ها و انتظارات مردم از پلیس را تشریح کرد و بر ضرورت پاسخگویی به آن‌ها تاکید کرد.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، سردار احمدرضا رادان در حاشیه آغاز به کار مرکز جدید فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ که صبح امروز در ستاد فاتب برگزار شد، با بیان اینکه پلیس به دغدغه‌ها و نگرانی‌های مردم توجه ویژه‌ای دارد، گفت: ما بر اساس خواست و مطالبات مردم اقدام می‌کنیم و هرآنچه که دغدغه مردم باشد برای خدمتگزارانشان در پلیس هم دغدغه محسوب می‌شود و به دنبال پاسخ به آن هستیم.

وی درباره اینکه در حال حاضر بیشترین دغدغه‌های مردم در چه موردی است، اظهارکرد:‌ براساس بررسی‌های ما و آنچه که در تماس‌ها خود را نشان داده است، موضوعات سدمعبر، تصادفات و ترافیک، سرقت  و معتادان متجاهر جزو دغدغه‌ها و انتظارات اصلی مردم از پلیس است. متاسفانه سد معبر ناراحتی مردم را افزایش داده و بیشترین تماس مردم با پلیس نیز اعتراض به این موضوع بوده است.، ما وظیفه داریم که در این خصوص پاسخگوی مردمی باشیم که اذیت شده‌ و ناراحتی خود را مطرح کرده‌اند. 

رادان درباره نگرانی مردم از وقوع سرقت نیز گفت:‌ در موضوع سرقت حتما با هماهنگی با دستگاه قضا با سارقان و مالخران برخورد خواهیم کرد. طرحی نیز در این خصوص آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

درهمین زمینه بخوانید:‌

افتتاح مرکز جدید و چند زبانه فوریت‌های ١١٠ در تهران

فرمانده فراجا با اشاره به موضوع معتادان متجاهر نیز اظهارکرد:‌ در خصوص معتادان متجاهر نیز، ما طبق طرحی که اجرا شد، آنها را جمع‌آوری کردیم اما این معنایش این نیست که تعداد حضور معتادان متجاهر صفر شده باشد و در این زمینه من به خودم هم انتقاد می‌کنم چرا که به مردم قول داده بودم که تحت هر شرایطی چه ظرفیت باشد و چه نباشد، معتادان  متجاهر را جمع‌آوری کنیم. این طرح نیز ادامه دارد و خوشبختانه آقای دکتر مومنی، دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر هم قول داده‌اند که ظرفیت‌ها افزایش یابد.

رادان درپاسخ به پرسشی درباره اجرای طرح عفاف و حجاب نیز گفت:‌ همه مأموریت‌های پلیس تا رفع دغدغه مردم ادامه دارد.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top