امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الإثنين 13 ذو القعدة 1445 | 2024-05-20
کد خبر: 41885 |
تاریخ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹ | ارسال توسط : |
55 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

فرماندار شهرستان ملارد با تاکید بر لزوم حفظ آرامش توسط شهروندان از آماده باش ۱۰۰ درصدی نیروهای امدادی در سطح شهرستان خبر داد و گفت: ستاد مدیریت بحران در ملارد تشکیل شده و تاکنون گزارشی از خسارت وارده نداشته ایم.

جابر کریمی در گفت و گو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا، با اشاره به وقوع زلزله ۳.۹ ریشتری در ساعت ۱۰:۲۸ امروز(جمعه) در عمق ۸ کیلومتری که در سطح شهرستان ملارد احساس شد، گفت: بلافاصله پس از وقوع این زلزله دستور تشکیل ستاد بحران داده شد که جلسه آن در حال برگزاری است و اعزام تیم های ارزیاب به نقاط مختلف شهرستان ملارد نیز توسط هلال احمر انجام شده است.

وی افزود: به حمدالله تاکنون هیچ گزارشی از خسارت وارده نداشته‌ایم و تلفنی به تمامی دستگاه های امدادی آماده باش داده شده و کلیه نیروهای امدادی در آماده باش کامل قرار گرفته اند.

کریمی با تاکید بر لزوم حفظ آرامش توسط شهروندان گفت: مردم آرامش خود را حفظ کنند هیچ مشکل خاصی وجود ندارد و تمامی دستگاه های امدادی و عملیاتی به همراه مسئولین استانی و شهرستانی در کنار آنها با تمامی توان هستند و اگر موردی وجود داشته باشد حتما از طریق رسانه ها و خبرگزاری های رسمی کشور اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top