امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الإثنين 13 ذو القعدة 1445 | 2024-05-20
کد خبر: 41718 |
تاریخ انتشار : ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸ | ارسال توسط : |
59 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

گروه ورزشی: «دیل میکس» بازیگر سریال معروف «امردیل» که اخیرا در سریال «شکار رائول موت» نیز بازی کرده بود، در سن ۴۷ سالگی درگذشت.به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، «دیل میکس» در سریال «امر دیل» از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۶ در نقش «سایمون مردیث» بازی کرده بود و اخیرا نیز در سریال جدید شبکه «ITV» با عنوان «شکار […]

گروه ورزشی: «دیل میکس» بازیگر سریال معروف «امردیل» که اخیرا در سریال «شکار رائول موت» نیز بازی کرده بود، در سن ۴۷ سالگی درگذشت.به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، «دیل میکس» در سریال «امر دیل» از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۶ در نقش «سایمون مردیث» بازی کرده بود و اخیرا نیز در سریال جدید شبکه «ITV» با عنوان «شکار رائول موت» نیز مقابل دوربین رفته بود.
 

سریال «امردیل» که «دیل میکس» چند سال در آن حضور داشت، یکی از طولانی‌ترین سریال‌های تاریخ است که از سال ۱۹۷۲ آغاز شده و تاکنون بیش از ۹۶۰۰ قسمت از آن شبکه «ITV» به روی آنتن رفته است. امردیل یک روستای تخیلی است که در یورکشایر قرار دارد. این سریال از همان ابتدا شخصیت‌های خیلی زیادی در داستان خود دار دو به مرور زمان هم تعداد بازیگران این پروژه بیشتر و بیشتر می‌شود. این سریال در طی خط داستانی خود، چندین بار محل زندگی و همچنین شغل شخصیت‌هایش را تغییر می‌دهد.

«دیل میکس» علاوه بر نقش‌های تلویزیونی‌اش، در چندین نمایش از جمله «تهیه‌کنندگان» در تئاتر رویال اکسچنج و «منچستر و سرود کریسمس» در خانه نمایش غربی یورکشایر روی صحنه رفته بود. او همچنین در نمایش موفق «شیکاگو» و «عشق هرگز نمی‌میرد» در تئاتر وست‌اِند نیز ظاهر شده بود.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top