امروز: یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 5 ذو القعدة 1445 | 2024-05-12
کد خبر: 41678 |
تاریخ انتشار : ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹ | ارسال توسط : |
94 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از ارزیابی دستگاه های اجرایی استان تهران از ابتدای خردادماه سال جاری خبر داد.

علاءالدین ازوجی در گفت‌وگو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا، در تشریح ارزیابی دستگاه‌های اجرایی استان تهران از ابتدای خردادماه سال جاری گفت: محورهای اصلی ارزیابی عملکرد امسال دستگاه‌های اجرایی استان شامل؛ میزان رضایتمندی مردم از خدمات، بهره وری و تعالی سازمانی و اطلاع رسانی و تبیین، ارتقای بهره وری، بهبود در تحول سازمانی، سهولت دسترسی مردم به خدمات، شایسته سالاری، توانمند سازی مدیران و کارکنان و شفافیت است.

وی افزود: هر معیار نیز با چندین شاخص مورد سنجش قرار می گیرد. مثلاً محور رضایت مندی مردم شامل دو معیار رضایتمندی از خدمات و اطلاع رسانی و تبیین است و شاخص های سنجش رضایتمندی از خدمات نیز مشتمل بر مشارکت دستگاه در فرایندهای سنجش رضایت مردم، رضایتمندی مردم از خدمات دستگاه، کیفیت خدمات ارائه شده و پیاده سازی تسهیلات مقرر برای کارکنان در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خواهد بود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران تأکید کرد: عملکرد سال ۱۴۰۲ دستگاه های اجرایی استان تهران، علاوه بر شاخص های عمومی با شاخص های اختصاصی نیز مورد ارزیابی قرار می گیرد.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top