امروز: یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 20 شوال 1445 | 2024-04-28
کد خبر: 41634 |
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱ | ارسال توسط : |
59 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی:استودیوی آمازون امتیاز پخش فیلمنامه «برای مردن هرگز پیر نیست» با بازی «سیلوستر استالونه» را خریداری کرد.به گزارش صبا، این اولین پروژه‌ای خواهد بود که پس از امضای قرارداد میان آمازون و کمپانی بالبوآ استالونه تولید می‌شود. استالونه با این قرارداد پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی مختلفی می‌نویسد و کارگردانی می‌کند. کارگردان «برای مردن هرگز […]

گروه فرهنگی:استودیوی آمازون امتیاز پخش فیلمنامه «برای مردن هرگز پیر نیست» با بازی «سیلوستر استالونه» را خریداری کرد.به گزارش صبا، این اولین پروژه‌ای خواهد بود که پس از امضای قرارداد میان آمازون و کمپانی بالبوآ استالونه تولید می‌شود. استالونه با این قرارداد پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی مختلفی می‌نویسد و کارگردانی می‌کند. کارگردان «برای مردن هرگز پیر نیست» هنوز انتخاب نشده است.
 

این فیلم اکشن و کمدی قتل مرموزی در یک خانه سالمندان را روایت می‌کند که در آن، قهرمانی از دوران «جنگ سرد» مأمور می‌شود تا قاتل را بیابد.استالونه فیلم «سامری» را در آمازون پرایم ویدیو داشته و نقش یک ابرقهرمان مفقود شده را بازی کرده است. او اخیراً در سریال «شاه تولسا» به نویسندگی «تیلور شریدان» شبکه پارامونت+ دیده شده و در نقش یک سردسته مافیای نیویورک ظاهر شده است.

استالونه امسال از ۵ مه با فیلم ابرقهرمانی «نگهبانان کهکشان ۳» «جیمز گان» در نقش «استارهاک» دیده خواهد شد و سریال مستند «خانواده استالونه» را از ۱۷ مه در پارامونت+ دارد. فیلم «بی‌مصرف‌ها ۴» او نیز در ماه آگست پخش خواهد شد.کمپانی بالبوآ پروداکشنز استالونه علاوه بر «سامری» و «شاه تولسا»، اقتباس سینمایی از رمان نوجوانانه «گمشده در کوهستان مین» را در دست ساخت دارد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top