امروز: سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 7 ذو القعدة 1445 | 2024-05-14
کد خبر: 38317 |
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
72 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

تیم فوتبال استقلال در مصافی تدارکاتی با ملوان به برتری ۵ بر صفر دست یافت.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا و به نقل از باشگاه استقلال، دو تیم استقلال و ملوان در چارچوب دیدار تدارکاتی ظهر امروز (دوشنبه) به مصاف هم رفتند که این بازی  با پیروزی ۵ بر صفر آبی‌های پایتخت به پایان رسید.

نیمه نخست این دیدار، ۵۰ دقیقه‌ای برگزار شد و در دقیقه ۴۵ ضربه سر آرش رضاوند را سعید کریمی بازیکن ملوان از روی خط دروازه با دست بیرون کشید تا داور یک پنالتی به سود استقلال اعلام کند و این ضربه را محمد محبی وارد دروازه ملوان کرد.

در نیمه دوم تیم استقلال ابتدا روی ارسال مهری و ضربه سر محبی به گل دوم رسید و در ادامه روی پاس محبی، مهدی قایدی موفق شد در مصاف تک به تک گل سوم را به ثمر برساند.

در اواسط نیمه دوم امیرعلی صادقی در مصافی تک به تک با دروازه‌بان ملوان اقدام به شوت‌زنی کرد که دروازه‌بان ملوان توپ را دفع کرد اما عزیزبک آمانوف روی ریباند موفق شد دروازه ملوان را برای بار چهارم باز کند. با این‌ حال این پایان کار نبود و در اواخر نیمه دوم، روی پاس امیرعلی صادقی، ارسلان مطهری موفق شد گل پنجم را برای استقلال به ثمر برساند.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top