امروز: سه شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 14 ذو القعدة 1445 | 2024-05-21
کد خبر: 37742 |
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲ | ارسال توسط : |
139 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

تیم ملی ولز تمرین بسیار شادابی را قبل از دیدار با ایران برگزار کرد.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ولز قبل از دیدار سرنوشت‌ساز مقابل ایران از ساعت ۱۳:۲۰ در کمپ تمرینی شماره ۲ السد برگزار شد.

گرن بیل، ستاره تیم ملی ولز در این تمرین حضور داشت و همپای سایر بازیکنان تمرین کرد. بیل به عنوان کاپیتان و بهترین گلزن فوتبال ولز در تیم ملی کشورش مشغول بازی است و در بازی با آمریکا هم گلزنی کرد.

کفیر مور، دیگر ستاره ولزی‌ها که در نیمه دوم بازی با آمریکا جریان مسابقه را به نفع تیمش تغییر داد، در این تمرین بسیار شاداب و سرحال بود و رسانه‌های ولزی اعتقاد دارند او در برابر ایران از ایتدا به میدان خواهد رفت.   

هسته اصلی بازیکنان ولز شامل بیل، رمزی، مور، دنیل جیمز، نکو ویلیامس و بن دیویس جدا از سایرین تمرینات ابتدایی را انجام دادند.

در بخشی از تمرین بازیکنان ولز در حالی که با توپ روپایی می‌زدند، باید از روی موانع عبور می‌کردند که این مساله هیجان زیادی را بین بازیکنان این تیم ایجاد کرده بود.

در بخش دیگری از تمرین، بازیکنان ولز در سه گروه باید به شکل تیمی و مانند دوهای امدادی باید مانع رت دور می‌زدند و توپ را به هم تیمی خود واگذار می‌کردند که تیم متشکل از بیل و مور آخر شدند. اما همین تیم در بخش بعدی تمرین توانست به پیروزی دست یابد و بیل و هم تیمی‌هایش برای سایرین کری خواندند.

تیم‌های ملی ایران و ولز فردا از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه حمد بن علی دوحه به میدان می‌روند و دو تیم نیازمند کسب پیروزی یا امتیاز از این دیدار هستند تا امیدهای خود را برای صعود به مرحله بعد زنده نگه دارند.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top