امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الإثنين 13 ذو القعدة 1445 | 2024-05-20
کد خبر: 33857 |
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱ | ارسال توسط : |
198 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره گفت: سعی داریم بعد از ۴ سال مسابقات قهرمانی کشور فوتبال هفت نفره را برگزار کنیم البته در صورتی که مجوز از طرف فدراسیون جانبازان و معلولان صادر شود.

امین الله مانی در گفت وگو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا، اظهار کرد: بعد از بازگشت از مسابقات فوتبال هفت نفره جام جهانی اسپانیا سه دعوتنامه از تایلند، آمریکا و روسیه داشتیم که از بین این ۳ کشور به تایلند برای برگزاری یک دیدار چهارجانبه با تیم‌های انگلیس، استرالیا و تایلند پاسخ مثبت دادیم که متاسفانه با وجود این که هماهنگی‌های لازم برای اعزام تیم به تایلند صورت گرفته بود متوجه شدیم که میزبان شرایط برگزاری این دیدار را ندارد و کنسل کرده است.

وی همچنین از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور فوتبال هفت نفره در شهریورماه خبر داد و گفت: ۴ سال است که به دلایل مختلف امکان برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در فوتبال هفت نفره را نداریم و امسال با برنامه ریزی صورت گرفته و با هماهنگی که با فدراسیون جانبازان و معلولین داشتیم به دنبال برگزاری قهرمانی کشور در شهریورماه هستیم، البته هنوز مجوز برگزاری مسابقات را دریافت نکردیم و منتظر صدور مجوز از سوی فدراسیون هستیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره افزود: مسابقات قهرمانی کشور نقش انتخابی تیم ملی را دارد و ما سعی داریم علاوه بر استعدادیابی، بازیکنان جوان و باانگیزه‌ای را در دل این مسابقات شناسایی کنیم تا تیم ملی قدرتمندی را متشکل از جوانان و بازیکنان باتجربه برای رویدادهای آینده تشکیل دهیم.

اله مانی خاطرنشان کرد: امسال چون هیچ رویداد بین المللی دیگری نداریم، امیدوار به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور هستیم تا با مشخص شدن بازیکنان، زودتر اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره را برگزار کنیم.

وی در پایان همچنین از پیشنهاد میزبانی مسابقات فوتبال هفت نفره قهرمانی آسیا به فدراسیون جهانی خبر داد و تصریح کرد: پیشنهاد میزبانی از طرف فدراسیون جانبازان و معلولین به فدراسیون جهانی داده شده و منتظر هستیم تا ببینیم میزبانی به ایران داده می‌شود یا خیر؟ البته ۴ سال پیش نیز ایران میزبان برگزاری این رقابتها در جزیره کیش بود.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top