امروز: یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأحد 12 ذو القعدة 1445 | 2024-05-19
کد خبر: 33847 |
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۳۱ | ارسال توسط : |
266 بازدید
۰
| 4
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: دیوید وارنر بازیگر فیلم های «تایتانیک» و «طالع نحس» در ۸۰ سالگی درگذشت.دیوید وارنر(David Warner؛ زاده ۲۹ ژوئیهٔ ۱۹۴۱) بازیگر انگلیسی که در حرفه طولانی مدتش از اقتباس‌های شکسپیری گرفته تا فیلم‌های ترسناک و اثری مثل «تایتانیک» جیمز کامرون را بازی کرده بود، در ۸۰ سالگی درگذشت. «تام جونز»، «طالع نحس»، «پیشتازان فضا»، […]

گروه فرهنگی: دیوید وارنر بازیگر فیلم های «تایتانیک» و «طالع نحس» در ۸۰ سالگی درگذشت.دیوید وارنر(David Warner؛ زاده ۲۹ ژوئیهٔ ۱۹۴۱) بازیگر انگلیسی که در حرفه طولانی مدتش از اقتباس‌های شکسپیری گرفته تا فیلم‌های ترسناک و اثری مثل «تایتانیک» جیمز کامرون را بازی کرده بود، در ۸۰ سالگی درگذشت.

«تام جونز»، «طالع نحس»، «پیشتازان فضا»، «تایتانیک» و سه کار پکینپا با نام های «صلیب آهنین»، «سگ های پوشالی» و «سرود کیبل هوگ» از فیلم های شاخص این بازیگر بودند.وارنر در فیلم «تایتانیک» ساخته سال ۱۹۹۷ جیمز کامرون نقش پیشخدمت و نگهبان کاراکتر کولدن هاکلی با بازی بیلی زین را به عهده داشت.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top