امروز: جمعه, ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 24 ذو القعدة 1445 | 2024-05-31
کد خبر: 31866 |
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸ | ارسال توسط : |
118 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

پروانه معصومی، هنرمند پیشکسوت کشورمان از انتخاب نیروهای جوان در سازمان صداوسیما به عنوان مدیران شبکه‌های تلویزیونی استقبال می‌کند و می‌گوید: جوانان تحصیلکرده‌ی بسیار شریف و شایسته‌ای برای مدیریت در کشور داریم؛ البته به شرط آنکه کاربلد باشند و من فکر می‌کنم اتفاقا هر چه جوان‌تر بهتر.

این بازیگر در گفت‌وگویی با انعکاس روز و به نقل از ایسنا درباره انتصاب‌های جدید در سازمان صداوسیما و بحث جوان‌گرایی، تصریح کرد: من کارمند رسمی صداوسیما نیستم و فقط گاهی فیلم و سریال بازی می‌کنم؛ بنابراین خیلی مدیران صداوسیما را نمی‌شناسم که بخواهم اظهارنظری داشته باشم، انتقاد کنم یا از آنها تعریف و تمجید کنم اما امیدوارم این تغییرها برای صداوسیما سازنده باشند. آنچه که تجربه ثابت کرده این است، با جوان‌هایی که تحصیلکرده هستند و زمینه انسانیت و درستی دارند، امیدوار خواهیم بود که حتما پیشرفت می‌کنیم.

بازیگر سریال‌های “مسافر ری”، “امام علی(ع)”، “یوسف پیامبر” و “پلیس جوان”، سپس درباره چارت مدیریتی سازمان صداوسیما که با جوان‌ها بسته شده است خاطرنشان کرد: اتفاقاً به نظرم هرچه مدیریت به جوان‌ترها سپرده شود، بهتر است. جوانان ما خیلی خوب هستند. درست است افرادی که سن و سالی از آنها گذشته و پا به سن گذاشته‌اند بدون شک تجربه بیشتری دارند اما فکر می‌کنم جوانان تحصیلکرده‌مان هم بسیار شایسته هستند فقط به شرط آنکه درست انتخاب شده باشند و واقعا سواد کافی در زمینه جایگاهی که انتخاب شده‌اند را داشته باشند. 

بیشتر بخوانید:

* محمود پاک‌نیت: از اشتباهات مدیران قبلی تلویزیون درس بگیرید

* شهره لرستانی: صداوسیما ناچار است اندیشه ها و آدم های تازه را وارد کند

پروانه معصومی که آخرین کار تلویزیونی‌اش سریال “در کنار پروانه ها” برای شبکه دو سیما بود و شهریور ۱۴۰۰ روی آنتن رفت، درباره جدیدترین کارهایش گفت: فعلاً کار جدیدی برای تلویزیون ندارم و تا پایان کرونا کار نمی‌کنم البته الان که وضعیت رو به بهبود است اگر کار خوبی پیشنهاد شود حتماً بازی می کنم.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، سریال “در کنار پروانه ها” آخرین حضور پروانه معصومی بود که از شبکه دو سیما به روی آنتن رفت. این سریال به کارگردانی داریوش یاری و تهیه کنندگی بهروز مفید ساخته شد. پروانه معصومی در این مجموعه در کنار برزو ارجمند، نگار عابدی، بیتا سحرخیز، شهین تسلیمی و مهران رجبی ایفای نقش داشت.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top