امروز: شنبه, ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 25 ذو القعدة 1445 | 2024-06-01
کد خبر: 30724 |
تاریخ انتشار : ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱:۳۱ | ارسال توسط : |
140 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: نوید محمدزاده که در میان برخی به رفیق‌بازی معروف است، امروز با انتشار تصویری، تولد بازیگر جوان و خوش‌چهره سینما را تبریک گفت و به شکلی این هنرمند را سورپرایز کرد. میلاد معیری که در این عکس تولدش را جشن گرفته است، در فیلم «متری شیش و نیم» با نوید محمدزاده همبازی بوده […]

گروه فرهنگی: نوید محمدزاده که در میان برخی به رفیق‌بازی معروف است، امروز با انتشار تصویری، تولد بازیگر جوان و خوش‌چهره سینما را تبریک گفت و به شکلی این هنرمند را سورپرایز کرد. میلاد معیری که در این عکس تولدش را جشن گرفته است، در فیلم «متری شیش و نیم» با نوید محمدزاده همبازی بوده است. او در فیلم‌هایی مثل «پیرپسر» و «مخفیگاه» ایفای نقش کرده است.

در تصویر امیررضا رنجبران دیده می‌شود. او هم از بازیگران جوان سینماست که در فیلم «لانتوری» با نوید محمدزاده همبازی بوده است.نوید محمدزاده متولد ۱۷ فروردین ۱۳۶۵ در شهرستان مهران و اصالتا کرد است. محمدزاده برای اولین بار با فیلم عصبانی نیستم نامزد سیمرغ بلورین جشنواره فجر شد. محمدزاده دو سیمزغ خود را برای بازی در فیلم‌های «ابد و یک روز» و «بدون تاریخ، بدون امضا» گرفته است. او امسال با فیلم «برادران لیلا» به کارگردانی سعید روستایی در جشنواره کن حاضر خواهد بود.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top