امروز: پنجشنبه, ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 23 ذو القعدة 1445 | 2024-05-30
کد خبر: 24696 |
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲ | ارسال توسط : |
456 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی:ساناز سماواتی (بازیگر) و همسرش با حضور در یک برنامه تلویزیونی از ماجرای ازدواج خود گفتند. ساناز سماواتی را خیلی‌ها با سریال «مسافر» و «تولدی دیگر» به یاد می‌آورند.او امروز به همراه همسرش هومن حسین نژاد کارگردان و تدوینگر برنامه های تلویزیونی، مهمان برنامه سلام تهران شبکه پنج سیما بود.    ساناز سماواتی چندین […]

گروه فرهنگی:ساناز سماواتی (بازیگر) و همسرش با حضور در یک برنامه تلویزیونی از ماجرای ازدواج خود گفتند. ساناز سماواتی را خیلی‌ها با سریال «مسافر» و «تولدی دیگر» به یاد می‌آورند.او امروز به همراه همسرش هومن حسین نژاد کارگردان و تدوینگر برنامه های تلویزیونی، مهمان برنامه سلام تهران شبکه پنج سیما بود. 
 

ساناز سماواتی چندین سال است که با هومن حسین نژاد کارگردان و تدوینگر ازدواج کرده و حاصل این زندگی یک پسر به نام برسام است.ماجرای ازدواج این دو هنرمند جالب است؛ شما می توانید در فیلم زیر توضیحات این دو نفر درباره ازدواجشان را ببینید و بشنوید: 
…..

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top