امروز: شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 19 شوال 1445 | 2024-04-27
کد خبر: 227 |
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۶ | ارسال توسط : |
2741 بازدید
۰
| 7
ارسال به دوستان
پ

به شدت از تلویزیون رنجیده خاطر هستم، از خودم، از تلویزیون و از جریان‌هایی که وجود دارد بسیار ناراحتم. البته بیشتر از همه از خودم ناراحتم و این ناراحتی تا حدود زیادی دلایل شخصی دارد. اما واقعا شرایط حاکم بر تلویزیون امکان همکاری را از هنرمندان سلب می‌کند.

مهران احمدی بازیگر سریال‌های موفق «پایتخت» و «آوای باران» در تلویزیون با اعلام اینکه فعلا در صدا و سیما و در سریال‌های تلویزیونی بازی نخواهم کرد، گفت: «دلایل عمده‌ای برای بازی نکردن در تلویزیون دارم که فعلا مجالی برای توضیح دادن دلایل آن و پرداختن به این موضوع نیست. منظورم از این «فعلا» که می‌گویم، قطعا مدت طولانی خواهد بود بنابراین طی سال‌های آتی در قاب تلویزیون ایفای نقش نخواهم کرد.» وی افزود: «به شدت از تلویزیون رنجیده خاطر هستم، از خودم، از تلویزیون و از جریان‌هایی که وجود دارد بسیار ناراحتم. البته بیشتر از همه از خودم ناراحتم و این ناراحتی تا حدود زیادی دلایل شخصی دارد. مردم کشورم را خیلی دوست دارم و معتقدم ارتباطی که در تلویزیون می‌توان با مردم برقرار کرد در هیچ مدیوم دیگری امکان‌پذیر نیست، اما واقعا شرایط حاکم بر تلویزیون امکان همکاری را از هنرمندان سلب می‌کند.»

 اگر روزی مردم علاقه‌مند به من بگویند چرا نقش بد را قبول کرده و بازی کردی، روز مرگ من است/ قصد دارم از این پس فقط در کارهای خوب و قابل توجه حضور یابم و دیگر کار متوسط هم انجام نخواهم داد، زیرا باید جوابگوی مردم، دخترم و خودم باشم/ شرایط حاکم بر تلویزیون امکان همکاری را از هنرمندان سلب می‌کند دوست ندارم از نقش‌هایی که ایفا می‌کنم شرمگین باشم و عرق خجالت بر پیشانی‌ام بنشیند

احمدی ادامه داد: «کار کردن با هر سازمانی تابع شرایط است و باید این ارتباط دو طرفه باشد که متاسفانه کار با تلویزیون جاده‌ایست یک طرفه و فقط باید هنرمندان از خودگذشتگی کنند، طرف مقابل به هیچ وجه انعطاف ندارد و تا وقتی که این رابطه حاکم باشد و حرفی برای گفتن و نقش خوبی نداشته باشم در تلویزیون بازی نخواهم کرد.» وی با اشاره به رابطه خوبی که بعد از سریال‌های تلویزیونی‌اش با مخاطبان برقرار کرده، بیان کرد: «من بابت بازی در سریال‌های «آوای باران» و «پایتخت» هنوز هم مورد لطف مردم قرار دارم و هنوز هم مخاطبان به نیکی از آن سریال‌ها و نقش‌هایی که در آن مجموعه‌ها بازی کردم یاد می‌کنند.» این بازیگر ضمن تاکید بر اینکه هنرمندان با مردم زنده‌اند، تصریح کرد: «بدون اغراق و دروغ و نمایش، من عاشق مردم ایران هستم و اگر روزی مردم علاقه‌مند به من بگویند چرا نقش بد را قبول کرده و بازی کردی روز مرگ من است. این یکی از بزرگ‌ترین دلایلی است که قصد ندارم فعلا در تلویزیون ایفای نقش کنم.» بازیگر فیلم «نفس» با اشاره به ضعف فیلم‌نامه‌ها در تلویزیون افزود: «فیلم‌نامه‌های ضعیف، سانسورها، چارچوب‌ها و خط قرمزهای بسیار متعصبانه و سلیقه‌ای که هیچ محلی از اعراب ندارند دلایل بعدی همکاری نکردن من با تلویزیون است؛ وضعیت مالی سازمان هم که کاملا معلوم است.» وی ادامه داد: «اقتصاد مقاومتی فقط برای هنرمندان است. ماه‌ها طول می‌کشد تا بازیگران و عوامل به پولشان برسند. ما هم انسانیم حق زندگی و نیاز مالی داریم. من هر نقشی را بازی نمی‌کنم اما مخارج زندگی‌ام از طریق بازیگری می‌گذرد. تاکنون سعی کردم گزیده‌کاری داشته باشم، البته اشتباهاتی هم در انتخاب نقش‌هایم داشته‌ام اما سعی کردم همیشه بهترین نقش‌ها را برای مردم ایفا کنم.» به گزارش آنا، احمدی ادامه داد: «قصد دارم از این پس فقط در کارهای خوب و قابل توجه حضور یابم و دیگر کار متوسط هم انجام نخواهم داد، زیرا باید جوابگوی مردم، دخترم و خودم باشم. فعلا ترجیحم بازی در سینماست؛ به همان قناعت می‌کنم و زندگی‌ام می‌چرخد و احتیاجی به بازی در نقش‌های متوسط و ضعیف ندارم. گرد می‌خوابم، قناعت می‌کنم و خدا را شاکرم و سعی می‌کنم برای مردم و کسانی که دوستم دارند بازی‌های خوبی را هدیه کنم. دوست ندارم از نقش‌هایی که ایفا می‌کنم شرمگین باشم و عرق خجالت بر پیشانی‌ام بنشیند.»

لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top