امروز: جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 18 شوال 1445 | 2024-04-26
کد خبر: 22653 |
تاریخ انتشار : ۰۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱ | ارسال توسط : |
167 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: ترجمه رمان‌های «کوه میان ما» نوشته چارلز مارتین و «زن دوم» نوشته ماری کوبیکا منتشر شد. به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، «کوه میان ما» نوشته چارلز مارتین با ترجمه علی شاهمرادی در ۴۲۴ صفحه با شمارگان ۱۱۰۰ نسخه و قیمت ۱۰۷هزار تومان در نشر آموت عرضه شده است. در نوشته پشت جلد کتاب می‌خوانیم: در یک  […]

گروه فرهنگی: ترجمه رمان‌های «کوه میان ما» نوشته چارلز مارتین و «زن دوم» نوشته ماری کوبیکا منتشر شد.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، «کوه میان ما» نوشته چارلز مارتین با ترجمه علی شاهمرادی در ۴۲۴ صفحه با شمارگان ۱۱۰۰ نسخه و قیمت ۱۰۷هزار تومان در نشر آموت عرضه شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب می‌خوانیم: در یک  شب طوفانی زمستان در حالی که بدی آب‌و هوا باعث لغو همه پروازها شده، دو غریبه به امید بازگشت به خانه توافق می‌کنند که هواپیمایی شخصی را با هم اجاره کنند؛ بن یک جراح بااستعداد است که از یک کنفرانس برمی‌گردد و اشلی که برای مجله نویسندگی می‌کند و در حال رساندن خود به مراسم ازدواجش است. پس از حادثه‌ای که برای هواپیما رخ می‌دهد، این دو در شرایطی سخت و بی‌آن‌که امکانات چندانی داشته باشند، روزها در کوه سرگردان می‌شوند.

 چارلز مارتین با قلم جادویی خود ارتباط این دو را زیر دره‌بین می‌برد و در خلال اتفاقات و امیدها و ناامیدی‌ها، تجربه‌ای را برای شخصیت‌ها و خواننده‌هایش به تصویر می‌کشد. داستان قصه قدرت درونی آدم‌ها، تلاش برای بقا، خاطرات و وفاداری و عشق است.«کوه میان ما» معروف‌ترین کتاب چارلز مارتین است و فیلمی ‌هم بر اساس آن، با بازی کیت وینسلت و ادریس البا در سال ۲۰۱۷ ساخته شد.  پتی کالاهان که خود نویسنده‌ای شناخته‌شده است، در مورد او می‌گوید: «چارلز قدرت و تأثیر داستان را درک می‌کند و از آن برای دگرگون کردن روح و زندگی شخصیت‌ها و خوانندگانش بهره می‌برد.

همچنین رمان « زن دوم» نوشته ماری کوبیکا با ترجمه فرشاد شالچیان  در ۴۵۲ صفحه با شمارگان ۱۱۰۰ نسخه و قیمت ۱۱۵ هزار تومان در نشر یادشده در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.در نوشته پشت جلد کتاب می‌خوانیم: سیدی و ویل فوست به تازگی خانواده‌ خود را از شیکاگو پرهیاهو به شهر کوچکی در مین منتقل کرده‌اند و حالا جنازه همسایه، مورگان بینز، در خانه‌اش پیدا شده است. قتل جزیره کوچک‌ آن‌ها را تکان داده، اما هیچ‌کس بیشتر از سیدی متلاطم نشده است.  و هنگامی که نگاه‌های اتهام‌آمیز به خانواده تازه‌وارد خیره می‌شود، سیدی خود را غرق‌شده در ماجرای آن شب تاریک و مرموز می‌بیند. اما او باید مراقب باشد، چرا که با هرچه بیشتر فاش شدن حقایق درباره قتل مورگان، سیدی درمی‌یابد که ممکن است زندگی خود  و خانواده‌اش بیشتر از آن‌چه انتظار داشت در خطر باشد.
 

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top