امروز: جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 18 شوال 1445 | 2024-04-26
کد خبر: 21985 |
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۹:۳۱ | ارسال توسط : |
219 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگ وهنر: علی سلیمانی بازیگر مطرح سینما، تئاتر و تلویزیون ایران بامداد امروز پنجشنبه ۲۱ مرداد بر اثر ابتلا به کرونا چشم از جهان فروبست. جواد هاشمی بازیگر در این باره گفت: علی سلیمانی متأسفانه ۱۲ و نیم بامداد امروز دچار مشکل شد، اکسیژن خون او پایین آمد و حدود پنج صبح ایست قلبی […]

گروه فرهنگ وهنر: علی سلیمانی بازیگر مطرح سینما، تئاتر و تلویزیون ایران بامداد امروز پنجشنبه ۲۱ مرداد بر اثر ابتلا به کرونا چشم از جهان فروبست.
جواد هاشمی بازیگر در این باره گفت: علی سلیمانی متأسفانه ۱۲ و نیم بامداد امروز دچار مشکل شد، اکسیژن خون او پایین آمد و حدود پنج صبح ایست قلبی کرد و احیا جواب نداد.
علی ملاقلی پور هم با اعلام این خبر در صفحه شخصی خود نوشت:«از دیشب حالش بد شد و دم صبح جسم زمینی اش را ترک کرد و آرام شد.» این جکله ای بود که صبا دختر علی بهم گفت.
علی سلیمانی یکی از بازیگران شناخته شده که “اشنوگل” را در کارنامه‌ کارگردانی‌اش دارد و در سریال‌هایی همچون “سقوط یک فرشته” و “وضعیت سفید” ایفای نقش کرده است. او در پیاده‌روی اربعین خاطره عجیب و غریبی داشت که بسیار هم دیده شد. همان ماجرای حضور خارجی‌ها در پیاده‌روی اربعین که همه لائیک بودند. لائیک به معنای بی‌‌دینی و نه بی‌خدایی؛ خودشان هم از این همه شکوه پیاده‌روی تعجب کرده بودند و در این موج قرار گرفتند.

 

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top