امروز: جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 18 شوال 1445 | 2024-04-26
کد خبر: 21621 |
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱:۳۲ | ارسال توسط : |
210 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: دومین بزرگداشت هنرمند نامی پتگر بعد از ۱۳ سال در گالری گل‌های داوودی برگزار می‌شود. این رویداد توسط سوزان وزیری که یکی از قدیمی‌ترین شاگردان استاد نامی پتگر به حساب می‌آید با توجه به نگرش و بینش استاد برنامه‌ریزی شده و به‌مرحله اجرا درآمده‌ است. از این رو هنگامی‌که مخاطبان در افتتاحیه این […]

گروه فرهنگی: دومین بزرگداشت هنرمند نامی پتگر بعد از ۱۳ سال در گالری گل‌های داوودی برگزار می‌شود.
این رویداد توسط سوزان وزیری که یکی از قدیمی‌ترین شاگردان استاد نامی پتگر به حساب می‌آید با توجه به نگرش و بینش استاد برنامه‌ریزی شده و به‌مرحله اجرا درآمده‌ است. از این رو هنگامی‌که مخاطبان در افتتاحیه این رویداد حضور به هم می‌رسانند با یک فضای کاملا متفاوت از یک نمایشگاه مواجه خواهند شد و به این معنی‌است‌ که یک رویداد کاملا هنرمندانه در مقابل نگاهشان قرار خواهد گرفت که متشکل از آثار هنرمندان پیشکسوت و جوان است.

ازجمله هنرمندان پیشکسوت که در این بزرگداشت حضور دارند می‌توان از: بهروز بلوری، مهشید برمخ، هدی‌ بلوری، کامبیز برنجی، نجمه ‌به‌سوار، دیدار پتگر، سیما جوزانی، علیرضا جعفری‌مرام، مهین‌ حق‌دوست، فیروزه‌ ‌سلماسیان، جلال‌الدین‌ سخا، مرضیه‌ ضیائیان، فاطمه ‌کمانه، سهراب‌ هادی، محسن ‌نراقی، سوزان‌ وزیری و با حضور «استاد علی‌پتگر» نام برد. 

از دیگر مزیت‌های این بزرگداشت، مخاطب به هنگام ورود در نمایشگاه با آثاری مواجه می‌شود که فقط در حیطه و زمینه نقاشی خلاصه نشده‌است، در واقع گروه‌های مختلفی از هنر مثل مجسمه، جواهرات، سفال، سرامیک و… را در خود جای می‌دهد که خبر از عمق وجودی و زیرساخت فکری از پیش تعیین شده این رویداد به میان می‌آورد. همچنین یک اثر از پیشکسوت محبوب استاد نامی پتگر نیز در روز افتتاحیه رونمایی خواهد شد. دومین بزرگداشت نامی پتگر ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ در گالری گل‌های داوودی به آدرس: تهران، خیابان طالقانی، بعد از پل حافظ و شهید نجات‌اللهی، پلاک۲۶۳ از ساعت ۱۷ تا ۲۰ برگزار خواهد شد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top