امروز: جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 18 شوال 1445 | 2024-04-26
کد خبر: 20822 |
تاریخ انتشار : ۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲ | ارسال توسط : |
217 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

سومین جلسه ستاد بازی های پاراآسیایی جوانان – بحرین ۲۰۲۱ برگزار شد.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، سومین جلسه ستاد پاراآسیایی جوانان بحرین ۲۰۲۱، با حضور رییس، نایب رییس بانوان، دبیر اجرایی، سرپرست کاروان توکیو ۲۰۲۰، مدیران آکادمی، بین الملل، روابط عمومی و کارشناس فنی پارالمپیک، سرپرست خزانه داری، روسای فدراسیون های جانبازان و معلولین، نابینایان و کم بینایان، تکواندو، بدمینتون و نماینده فدراسیون تنیس روی میز برگزار گردید.

محمود خسروی وفا، رییس کمیته ملی پارالمپیک در ابتدای جلسه تاکید کرد که اعزام به بازی‌های پاراآسیایی جوانان با رسیدن به هدف پشتوانه سازی و مدال آوری در پاراآسیایی و پارالمپیک نباید فراموش شود.

محمد تابع، دبیر اجرایی در این نشست ضمن ارائه آخرین بررسی رشته های مختلف به لحاظ شانس مدال اظهار کرد: پارا دوومیدانی، پاراوزنه برداری، پاراشنا، پاراتکواندو در اولویت اول و رشته های بسکتبال با ویلچر ۵ نفری، پاراتنیس روی میز و گلبال در اولویت دوم و بوچیا و پارابدمینتون می‌توانند جنبه حمایتی داشته باشند.

وی ادامه داد: از هفته آتی، شورای فنی متشکل از مدیران و کارشناسان فدراسیون‌ها و کمیته ملی پارالمپیک با هدف بررسی جزئی‌تر رشته‌ها نسبت به بررسی مسائل مختلف هر رشته تبادل نظر خواهند کرد.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top