امروز: جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 18 شوال 1445 | 2024-04-26
کد خبر: 20631 |
تاریخ انتشار : ۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱ | ارسال توسط : |
220 بازدید
۰
| می پسندم
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی:با اعلام بوریس جانسون، سالن‌های سینما‌ و تئاتر انگلیس از نوزدهم ژوئیه با ظرفیت کامل به کار خود ادامه خواهند داد.بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس، روز دوشنبه اعلام کرد که سینما‌ها و سالن‌های تئاتر در سراسر این کشور از نوزدهم ژوئیه با ظرفیت کامل میزبان سینمارو‌ها خواهند بود.   علاوه بر این رویداد‌های زنده […]

گروه فرهنگی:با اعلام بوریس جانسون، سالن‌های سینما‌ و تئاتر انگلیس از نوزدهم ژوئیه با ظرفیت کامل به کار خود ادامه خواهند داد.بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس، روز دوشنبه اعلام کرد که سینما‌ها و سالن‌های تئاتر در سراسر این کشور از نوزدهم ژوئیه با ظرفیت کامل میزبان سینمارو‌ها خواهند بود.
 

علاوه بر این رویداد‌های زنده دیگری مثل فعالیت‌های ورزشی و کنسرت‌ها هم اجازه دارند، مثل دوران پیش از کرونا از تمام ظرفیت خود استفاده کنند و به این ترتیب قانون رعایت فاصله یک متری لغو شده است. مردم انگلیس از نظر قانونی نیز حتی در اماکن شلوغ ملزم به استفاده از ماسک نیستند.بخشنامه قبلی دولت انگلیس درباره افرادی که از خانه کار می‌کنند، نیز دیگر اعمال نخواهد شد؛ اما کسب و کار‌ها و مشاغل فردی می‌توانند در این مورد با کارکنان خود به توافق برسند. جانسون در کنفرانس خود گفت: فاصله زیادی با پایان این پاندمی داریم که قطعا در تاریخ ۱۹ ژوئیه پایان نخواهد یافت و ما باید خودمان را برای مرگ‌های بیشتر بر اثر کووید ۱۹ آماده کنیم.

بعد از این خبر جولیان برد مدیر اجرایی انجمن سینما‌های لندن و تئاتر انگلیس گفت: از برداشته شدن محدودیت‌ها در تاریخ ۱۹ ژوئیه استقبال می‌کنیم؛ زیرا برای نخستین بار در ۱۶ ماه گذشته، سینما‌ها می‌توانند به طور کامل میزبان مخاطبان باشند. او در ادامه این حرکت را برای سینماهای انگلیس حیاتی دانست؛ چراکه محدودیت‌ها اعضای صنعت سینما را با چالش‌های مالی زیادی روبرو کرده بود.گفتنی است؛ روز دوشنبه ۲۷ هزار ۳۳۴ مورد جدید مبتلا در کرونا به ثبت رسیده است.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top