امروز: جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 18 شوال 1445 | 2024-04-26
کد خبر: 20593 |
تاریخ انتشار : ۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲ | ارسال توسط : |
2433 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: کلاهی که هریسون فورد در نقش دکتر ایندیانا جونز به سر داشت، سه شنبه گذشته ۲۹ ژوئن در یک حراجی در لس آنجلس به قیمت ۳۰۰ هزار دلار فروخته شد.این میزان قیمت برای خانه حراج لس آنجلس، یک رقم شگفت انگیز بود زیرا متصدیان این خانه حراج پیش بینی می کردند کلاه دکتر […]

گروه فرهنگی: کلاهی که هریسون فورد در نقش دکتر ایندیانا جونز به سر داشت، سه شنبه گذشته ۲۹ ژوئن در یک حراجی در لس آنجلس به قیمت ۳۰۰ هزار دلار فروخته شد.این میزان قیمت برای خانه حراج لس آنجلس، یک رقم شگفت انگیز بود زیرا متصدیان این خانه حراج پیش بینی می کردند کلاه دکتر ایندیانا جونز بین ۱۵۰ تا ۲۵۰ هزار دلار فروخته شود.

هریسون فورد از این کلاه در فیلم «ایندیانا جونز و معبد مرگ» محصول ۱۹۸۴ به کارگردانی اسپیلبرگ استفاده کرده بود.طراحی این کلاه را آنتونی پاول و هربرت جانسون طراحان لباس قسمت اول مجموعه فیلم های «ایندیانا جونز» انجام داده بودند. این کلاه بعدها به یکی از شناخته شده ترین کلاه های تاریخ سینما مبدل شد.این روزها تولید فیلم «ایندیانا جونز ۵» به کارگردانی جیمز منگولد نیز در بریتانیا آغاز شده است.قسمت پنجم «ایندیانا جونز» قرار است سال ۲۰۲۲ اکران شود.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top