امروز: جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 18 شوال 1445 | 2024-04-26
کد خبر: 20247 |
تاریخ انتشار : ۰۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ | ارسال توسط : |
245 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان امتیازاتی را در بازی‌های گذشته از دست دادند که باعث عقب افتادگی‌شان شد.

بهروز پرورش‌خواه، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا، درباره پیروزی آبی‌پوشان مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته بیست و  چهارم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازیکنان در زمان خوبی به گل رسیدند و برنامه‌های تیم حریف را به هم ریختند. گل‌گهر آمده بود تا حداقل امتیاز را بگیرد اما استقلال در پایان به پیروزی رسید. با این که آبی‌ها چند بازیکن کم دارند اما امیدوارم هر چه سریع‌تر غایبان استقلال برگردند تا شرایط بهتری برای شاگردان مجیدی رقم بخورد.

او ادامه داد:‌ امیدوارم حاشیه‌ها کم‌تر باشد و وزارت ورزش همان‌طور که به بعضی تیم‌ها کمک می‌کند، به استقلال هم کمک کند تا  آبی‌ها بتوانند شرایط بهتری داشته باشند.

این بازیکن پیشین استقلال درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت گفت: مربی‌ها از نظر روحی و روانی دارند روی بازیکنان کار می‌کنند اما این کار موقتی است. وقتی مدیرعامل به تعهداتش عمل نکند، بازیکنان سرد می‌شوند. امیدوارم هرچه سریع‌تر مشکلات مدیریتی حل شود تا ذهن و فکر بازیکنان برای بازی‌ها آماده شود.

پرورش‌خواه با اشاره به امتیازهای از دست داده شده استقلالی‌ها در هفته‌های گذشته گفت: آن موقعی که استقلال مشکل کم‌تری داشت، امتیازاتی از دست داد که نباید می‌داد. من به عنوان یک کارشناس دارم این صحبت‌ها را می‌کنم. این‌ها خودشان، خودشان را عقب انداختند. الان وضعیت دست خودشان نیست و باید منتظر امتیاز از دست دادن تیم‌های بالایی باشند تا بتوانند خودشان را بالا بکشند.

او در پایان درباره مشکلات مدیریتی و حضور برخی‌ها در باشگاه استقلال گفت: بعضی‌ از مربی‌ها و افرادی که در باشگاه استقلال هستند، نه رزومه کاری داشتند و نه کسی آن‌ها را می‌شناخت و بعد یک شبه معروف می‌شوند. باید کسانی در استقلال باشند که بتوانند مشکلات تیم را حل کنند و این حواشی را برطرف کنند. بازیکنان هم باید صبر داشته باشند و هر لحظه مصاحبه نکنند. مشکلات برای هر تیمی وجود دارد. امیدوارم همه تیم‌ها را به یک چشم نگاه کنند تا شاهد این وضعیت نباشیم.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top