امروز: جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 18 شوال 1445 | 2024-04-26
کد خبر: 15249 |
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
204 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

مرتضی عهدی، سرمربی تیم والیبال پیکان معتقد است که به دلیل شرایط و استرس در این بازی تنش هایی بین دو تیم به وجود آمد.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، مرتضی عهدی، سرمربی تیم والیبال پیکان پس از پیروزی تیمش مقابل شهرداری ورامین گفت: باتوجه به شرایط، تیم ورامین نیاز داشت که از بازی های باقی مانده پیروزی کسب کند چرا که بازی های آینده این تیم سخت است. همچنین تیم ما برای بقا نیاز به پیروزی داشت و بر همین اساس بازی نسبتا خوبی را شاهد بودیم. استرس بر هر دو تیم در طول بازی حاکم بود چرا که اشتباهاتی از دو تیم در طول رقابت دیده می شد. استرس باعث شده بود که در برخی از بخش های بازی تنش به وجود آید. 

او در خصوص تنش های به وجود آمده در ست چهارم این دیدار توضیح داد: توپی که از روی آنتن عبور کرد از چشم داور بالا و پایین پنهان ماند اما داور خط این توپ را کاملا تشخصی داد که از داخل زمین وارد شده است. ورامینی ها به این موضوع اعتراض داشتند که توپ از بیرون آمده که  بعد از مشورت با داور خط به این نتیجه رسیدند که امتیاز برای ما بوده است.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، هفته بیست و ششم رقابت لیگ برتر والیبال امروز (چهارشنبه) بین دو تیم پیکان تهران و شهرداری ورامین از ساعت ۱۱ در خانه والیبال تهران پیگیری شد که در آخر تیم پیکان توانست در یک بازی حساس با نتیجه ۳ بر یک تیم شهرداری ورامین را شکست دهد. در این بازی شاهد وقفه ۱۵ دقیقه‌ای به دلیل اعتراض به داوری بودیم.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top