امروز: شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 19 شوال 1445 | 2024-04-27
کد خبر: 14301 |
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
239 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

مربی آلومینیوم اراک می‌گوید تیمش جاه طلب است و مقابل استقلال با تمام توان بازی می‌کند.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، حمید عبداللهی مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر استقلال در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: همه می‌دانند استقلال یک تیم بزرگ در ایران و آسیا است. تیم ما روند خوبی داشته است و با برنامه‌های ریزی‌های کادر فنی و همت بازیکنان، به بلوغ تاکتیکی می‌رسیم. این مساله مقداری زمان‌بر است اما به آن نزدیک هستیم. تیم ما در آرامش به سر می‌برد و می‌خواهیم نشان دهیم‌ آلمینیوم تیم بزرگی است و مقابل استقلال به دنبال حداکثر امتیاز هستیم. تیم ما به خودباوری رسیده است که هر تیمی را حتی استقلال را هم می‌تواند ببرد. ما بازی‌های استقلال را دیدیم و گروه آنالیز تیم حریف را مورد بررسی را انجام داده است. ما هم تیم آلومینیوم هستیم و مقابل استقلال اگر صد دقیقه هم بازی کنیم، با تمام وجود بازی خواهیم کرد.

او درباره در پیش بودن داربی و عوض شدن تاریخ این بازی بر خلاف تاریخ‌ تعیین شده ادامه داد: هر تیمی که داربی را برگزار می‌کند، فشار زیادی رویشان است و دو تیم ممکن است دچار افت شوند اما تیم به تصمیم سازمان لیگ احترام گذاشته است. بین بازی‌های ما فاصله ما افتاد و برنامه‌ریزی ما تغییر کرد و دچار مشکل شدیم اما سعی کردیم خود را به این بازی برسانیم.

مربی آلومینیوم افزود: امیدواریم تیم ما دچار نوسان نشود. ما بعد از هفته دوم که شرایط بهتر شد، تلاش‌مان این بود که بهتر شویم. تیم ما جاه طلب است و با تمام وجدشان مقابل استقلال بازی می‌کنند.

عبداللهی درباره محروم و مصدومان تیمش گفت: تنها مصدوم ما محسن ربیع‌خواه است و ایران‌پوریان و آقاخان با نظر سرمربی و پزشک تیم و با بهتر شدن شرایط‌شان به میادین بازمی‌گردند.

او درباره احتمال  لغو بازی‌ها به خاطر آلودگی‌ها گفت: تخصص من این نیست و من تصمیم‌گیرنده نیستم اما اگر بازی ما لغو شود، طبیعتا بازی پرسپولیس هم لغو می‌شود اما ما هم تابع تصمیم سازمان لیگ هستیم.

مربی آلومینیوم درباهر مساله نیمکت‌های شلوغ خاطرنشان کرد: در تیم ما چنین چیزی وجود ندارد اما وقتی نیمکتی در بازی شلوغ می‌کند و باعث می‌شود تصمیم‌های داور عوض شود، نمیکت مقابل هم برای اینکه از حق خودش دفاع کند، عکس العمل نشان می‌دهد. این برای فوتبال ما خوب نیست و شاید این کارها را مربیان ناخواسته انجام می‌دهند. اگر عمدی نیمکتی چنین کاری را انجام دهد، نیمکت مقابل  مجبور به واکنش خواهد شد.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top