امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / قبل از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 10 رمضان 1445 | 2024-03-19
کد خبر: 11503 |
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
241 بازدید
۰
| 7
ارسال به دوستان
پ

محمد علیپور معتقد است اگر ۵ یا ۶ سال روی پایه‌ها کار شود، دیگر لازم نیست بازیکنی از خارج از کشور به ایران بیاید.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، محند علیپور مدیرعامل تراکتور در نشست خبری خود در گفت‌گو با خبرنگاران رسانه‌های مختلف اظهار داشت:  همه ما یک هدف داریم که آن هم موفقیت تراکتور در میادین داخلی و بین المللی است. 

وی افزود: انتقاداتی که مبتنی بر دلیل و برهان باشد کمک بزرگی برای ما خواهد بود. اعتقاد دارم از هر ۱۰ نقدی که صورت می گیرد، اگر حتی دو نقد واقعیت داشته باشد و مسئول بتواند از آن استفاده کند، می تواند عملکرد خوبی داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه تراکتور با اشاره به برنامه‌های این باشگاه برای فوتبال پایه، اظهار کرد: اعتقادم این است که اگر به فوتبال پایه اهمیت ندهیم باید فوتبال را تعطیل کنیم. برنامه ما این است که پایه را حتی حرفه ای تر از تیم بزرگسالان پیش ببریم. اعتقاد دارم اگر تیم های پایه ساختار خوبی داشته باشند، مطمئنا در ۵-۶ سال آینده نیاز نداریم از جای دیگری بازیکن بیاوریم.

علیپور ادامه داد: از تجربیات پیشکسوتان و مربیان پایه نیز استفاده می کنیم. اگر شرایط مهیا باشد که تاکنون هم بوده و آقای زنوزی هم به این موضوع علاقه مند است، باید توجه بیشتری به آکادمی داشته و در شهرستان ها حضور داشته باشیم.

وی یادآور شد: در یک دوره تیم های تبریزی بازیکن ساز بودند اما الان اینطور نیست. با صحبت هایی که انجام داده ایم، این نیاز را احساس کردیم و قطعا برای تیم های پایه برنامه ریزی خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه ترکتور برنامه‌ای برای سرمایه گذاری در سایر رشته‌های ورزشی دارد یا خیر، گفت: قطعا باید به فکر رشته های دیگر مانند والیبال و بسکتبال باشیم، چراکه فوتبال به تنهایی معنی باشگاه نمی‌دهد. با حضور تراکتور در سایر رشته ها، دیگر تیم‌ها نیز به حضور در این مسابقات ترغیب می شوند. البته نمی‌توانم بگویم که تا چه حد در این راستا موفق خواهیم شد. برای مثال دوومیدانی رشته مادر است که می تواند در تمام رشته‌ها تاثیر گذار باشد. اما اینکه چقدر موفق خواهیم شد را نمی‌توانم الان بگویم ولی قطعا تلاش می‌کنیم.

علیپور درباره فوتبال بانوان گفت: در فوتبال بانوان تلاش می‌کنیم به زودی با صدور اطلاعیه ای اقدامات لازم را انجام دهیم. اهداف و تفکراتی داریم که با کمک کارشناسان و استفاده از تجربیات قبلی، تلاش می‌کنیم به این اهداف برسیم. 

مدیرعامل باشگاه تراکتور درمورد اهداف خود در این باشگاه گفت: هدف اول ما خودکفایی در بحث بازیکن است. من نه با سرمایه و پول آمده ام و نه به کسی قول داده ام. اما با عقبه ای آمده ام که برایم اهمیت زیادی دارد. اگر بخواهم آن را حفظ کنم در هدف گذاری نیز تاثیریگذار است.

وی افزود: از فوتبال پایه کارمان را آغاز می کنیم و برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خواهیم داشت. هدف میان مدت مان است که بومی سازی را آغاز کنیم. بازیکنان خوبی از تبریز در تیم های دیگر هستند که می توانند در تراکتور بازی کنند. البته این مساله کار سختی است و به همکاری همه مان نیاز دارد. ایجاد مدارس فوتبال نیز از دیگر برنامه هایمان است تا استعدادها شناسایی شده و در آکادمی به کار گرفته شوند.

ادامه دارد

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top