امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 10 رمضان 1445 | 2024-03-19
کد خبر: 11497 |
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
237 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان با اعلام این‌که باشگاه پرسپولیس در زمینه‌ خصوصی سازی از استقلال جلوتر است، اعلام کرد: به نظر می‌رسد ۲ تا ۳ ماه آینده شاهد آغاز واگذاری این دو باشگاه باشیم.

مرتضی فلاح در گفت‌وگو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا، در ارتباط با آخرین وضعیت واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان به صورت هفتگی در مورد خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با حضور مسئولان ذی‌ربط از جمله سازمان خصوصی سازی جلسات مستمر خود را برگزار می‌کند و عزم جدی بر واگذاری دو باشگاه است.

وی ادامه داد: به هر یک از دو باشگاه دو ملک واگذار شد تا مقوله افزایش مالی آن ها مدنظر قرار گیرد، در عین حال هرچند که مجامع شرکت‌ها طی سالیان گذشته تشکیل نشده بود اما با تلاش‌های وزارت ورزش و جوانان تمام حسابرسی‌های مربوطه در مورد این دو شرکت انجام و مجامع آن ها نیز برگزار شد.

مدیرکل امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان با بیان این‌که به دلیل شیوع ویروس کرونا برخی فعالیت‌ها در رابطه با واگذاری دو باشگاه به تعویق افتاد، خاطر نشان کرد: خوشبختانه مجامع دو باشگاه به روز شده و امیدواریم آبان ماه سال جاری ابتدا مجمع پرسپولیس و پس از آن مجمع استقلال برگزار شود.

فلاح در مورد وضعیت جداگانه خصوصی سازی مربوط به هر دو باشگاه اعلام کرد: در حوزه هماهنگی‌ها و پیش‌برد امور به منظور خصوصی سازی، پرسپولیس جلوتر از استقلال است اما توجه به افزایش مالی، شفاف سازی، توجه به اسناد مالی و … از جمله موضوعات مهمی است که از سوی وزارت ورزش و جوانان برای دو باشگاه مدنظر قرار گرفته است.

مدیرکل امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: امیدواریم با افزایش سرمایه دو باشگاه فعالیت ها به نحوه مطلوب‌تری پیش برود و شاهد خصوصی‌ سازی استقلال و پرسپولیس در اسرع وقت باشیم.

وی در پاسخ به اینکه به چه دلیل زمان‌های اعلام شده از سوی مسئولان وزارت ورزش و جوانان در مورد آغاز زمان عرضه اولیه سهام دو باشگاه با وقفه روبرو می‌شود و به نظر می‌رسد زمان دقیقی برای این اتفاق مدنظر قرار نمی‌گیرد، تصریح کرد: متاسفانه اتفاقاتی رخ می‌دهد که به عنوان چالش مطرح است و روند خصوصی سازی را با تعویق مواجه می‌کند. به طور مثال در مورد ورزشگاه درفشی‌فر با چالش جدی در بخش معارض روبرو شدیم و حل این مساله زمان‌بر بود، بنابراین فکر نکنید صرفا وعده و وعیدی از سوی مسئولان داده می‌شود بلکه چالش‌ها باعث می‌شود زمان اعلام شده برای آغاز واگذاری دچار وقفه شود.

مدیرکل امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان در مورد وظایف این وزارت خانه و سازمان خصوصی سازی در رابطه با واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی افزود: در این راستا باید بدانید که فراهم سازی اولیه واگذاری با وزارت ورزش و جوانان است و سایر امور به سازمان خصوصی سازی مربوط می‌شود.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top