امروز: جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 18 شوال 1445 | 2024-04-26
کد خبر: 11383 |
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
191 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

ملی‌پوشان تکواندو و پاراتکواندو در ابتدای ورودشان به اردوی تیم ملی تست کرونا دادند و تا مشخص شدن نتیجه نیز قرنطینه می‌شوند.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، اردو تیم‌های ملی تکواندو مردان، زنان و پاراتکواندو که قرار بود از روز گذشته آغاز شود، با توجه به اعمال محدودیت ستاد مقابله با کرونا در خصوص منع عبور و مرور به استان تهران، از امروز (دوشنبه – ۲۸ مهرماه) شروع خواهد شد.

طبق اعلام قبلی رییس سازمان تیم‌های ملی، ملی‌پوشان صبح امروز و در ابتدای ورود تست کرونا دادند و تا مشخص شدن نتیجه تست نیز قرنطینه می‌شوند.

تیم ملی تکواندو مردان با ترکیب آرمین هادی‌پور و میرهاشم حسینی دو المپین تکواندو کشورمان، سجاد مردانی، سروش احمدی، امیرمحمد بخشی و عرفان ناظمی  تمرینات خود را سپری می‌کند. در بخش پاراتکواندو نیز مهدی پوررهنما و اصغر عزیزی پارالمپین‌های تکواندو کشورمان تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

مهلا مومن‌زاده و غزل سلطانی در وزن اول المپیکی (۴۹- کیلوگرم) و ناهید کیانی و یلدا ولی نژاد در وزن دوم المپیکی (۵۷- کیلوگرم) نیز در گروه زنان به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top