امروز: جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 18 شوال 1445 | 2024-04-26
کد خبر: 10687 |
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
273 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

معاون باشگاه مس رفسنجان گفت: تمام تلاشمان را انجام دهیم تا نماینده قابل احترامی در لیگ باشیم و از تیم ما خیلی چیزها خواهید دید.

علی علیزاده در گفت‌وگو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا درباره وضعیت مس رفسنجان برای حضور در لیگ برتر اظهار کرد: اولین برنامه مان این است که بتوانیم این تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم. تیم نسبتاً خوبی را بستیم اما به آن جوری که باید و شاید نتوانستیم بازیکنان مد نظر مربی را جذب کنیم. تعدادی از بازیکنانی که مربی می خواست را جذب کردیم و یک تیم متوسط و تقریبا خوب را بسته ایم. امسال می خواهیم تیم را در لیگ برتر نگه داریم.

او در خصوص شرایط و آمادگی بازیکنان مس گفت: خداراشکر در شرایط خوبی قرار دارند. دو سه بازی تدارکاتی انجام دادیم و تیم مان دارد با تیم های لیگ برتری تنه به تنه می شود و این خیلی خوب است. اکنون در کیش هستیم و یک بازی دوستانه دیگر مقابل نساجی قائم شهر برگزار خواهیم کرد تا بتوانیم با شرایط آرمانی وارد مسابقات لیگ برتر شویم و رو در روی استقلال قرار بگیریم. بعد از اردوی کیش هم ادامه تمرینات در تهران برگزار خواهد شد.

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان در رابطه با این که مس پرکار ترین تیم فصل نقل و انتقالات بوده است، گفت: ما توانستیم از این بازار به بهترین نحو استفاده کنیم. تمام سعی و تلاشمان را کردیم تا اتفاقات مثبتی بیفتد. ما کارمان را انجام دادیم. البته هیچ مربی نیست که خواسته هایش صد درصد انجام شود و مربی ما هم از این مساله مستثنی نیست. تلاش می کنیم بتوانیم تمام برنامه ها را اجرا کنیم تا مربی بتواند کارش را راحت تر انجام دهد.

او ادامه داد: تمام بازیکنانی که در تیم ما فعالیت دارند همه بازیکن های خوبی هستند. عملکرد هر بازیکن در طول فصل مشخص می شود که چگونه است. کل تیم ما همدل بودند که توانستند به لیگ برتر صعود کنند و همه بچه ها باهم خوب کار کردند. اگر مربی احتیاجی به بازیکنی دارد قطعا آن را حفظ می کنیم و جدایی سه بازیکن فصل گذشته مان به نظر مربی بستگی داشته است.

علیزاده درباره پیش بینی اش از عملکرد مس رفسنجان در لیگ بیستم گفت: نمی توانم پیش بینی کنم. باید تمام تلاشمان را انجام دهیم که تیم را حفظ کنیم و نماینده قابل احترامی در لیگ باشیم و از تیم ما خیلی چیزها خواهید دید.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top