امروز: شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 19 شوال 1445 | 2024-04-27
کد خبر: 10450 |
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴ | ارسال توسط : |
513 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان ،هفته تربیت بدنی را فرصت خوب و گرانبها برای اقدامات گسترده در راستای شناسایی بیشتر ورزش در بین احاد مختلف جامعه دانست و تاکید کرد: در این هفته باید دستاوردهای ورزشی ارائه شود و گفتمان سازی ورزش در بین مردم بیشتر از قبل رواج پیدا کند.

گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، سید عبدالحمید احمدی در جلسه ستاد هفته تربیت بدنی و ورزش کشور، اهمیت توسعه ورزش همگانی با رویکرد گسترش ورزش در بین آحاد مختلف مردم با هدف ارتقاء سطح سلامتی و نشاط جامعه را مورد توجه قرار داد و توضیح داد: هفته تربیت بدنی فرصت بسیار مناسب و گرانبهاست که دستاوردهای ورزشی در ابعاد مختلف را ارائه کنیم تا ورزش بیشتر از قبل بین گروه های مختلف گسترش یابد چرا که برای سلامتی جامعه و برون رفت از شرایط کنونی به دلیل افزایش وزن و چاقی و کم تحرکی نیاز داریم بیشتر از قبل ورزش را نهادینه کنیم.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی تعامل و هماهنگی بین دستگاه های مختلف برای اجرای برنامه های باشکوه در هفته تربیت بدنی را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: برنامه ریزی های خوبی صورت گرفته تا با اجرای برنامه های متعدد زمینه رشد و گسترش ورزش بیشتر از قبل در جامعه بوجود آید و شرایط را برای ورزش کردن مردم مهیاتر و میسر تر کنیم.

احمدی گفت: در هفته تربیت بدنی فرصت بسیار خوبی وجود دارد تا مسئولین ورزش کشور در دستگاه های مختلف دستاوردهای خود را طرح کنند تا زمینه انگیزه بیشتر برای رو آوردن مردم به ورزش بوجود آید. از طرفی باید در زمینه انعکاس رسانه ای رویدادهای مختلف هم سنگ تمام بگذاریم تا زمینه آشنایی مردم با ورزش بیشتر از قبل رقم بخورد.

وی تصریح کرد: برای هر اقدام و برنامه ورزشی باید پیوست رسانه ای داشته باشیم تا میزان آگاهی های مردم افزایش یابد و بتوانند با آشنایی بیشتر به ورزش مورد علاقه خود رو آورند.

سید عبدالحمید احمدی گفتمان سازی ورزش در جامعه را مورد تاکید قرار داد و تاکید کرد: باید گفتمان سازی ورزش در ایران بیشتر از همیشه مورد توجه قرار بگیرد چرا که اکنون نیاز داریم برای سلامتی و شادابی جامعه فرهنگ ورزش را گسترش دهیم.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top