امروز: چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 20 ذو الحجة 1445 | 2024-06-26
آرشیو : ماهانه | تیر ۱۴۰۳

کمدی؛ همچنان ناجی سینما

گروه فرهنگی:با نگاهی به جدول فروش آثار سینمایی و اقبال مخاطبان، می‌توان گفت که فیلم‌های طنز همچنان برگ برنده سینماداران هستند.به گزارش آرمان،با نگاهی به جدول فروش آثار سینمایی و اقبال مخاطبان، می‌توان گفت که فیلم‌های طنز همچنان برگ برنده سینماداران هستند. پرفروش‌ترین فیلم امسال تا به این لحظه، اولین تجربه کارگردانی جواد عزتی یعنی […]

۰۶ تیر ۱۴۰۳ - ۰:۳۲

بازیگر «دزدان دریایی کاراییب» شکار کوسه شد

گروه فرهنگی:تامایو پری بازیگر «دزدان دریایی کاراییب» بر اثر حمله کوسه در ۴۹ سالگی درگذشت. به گزارش ورایتی، تامایو پری، بازیگر فیلم های «دزدان دریایی کاراییب» که در اصل موج‌سوار و نجات غریقی قابل بود، بر اثر حمله کوسه در هاوایی درگذشت. او ۴۹ ساله بود. در حالی که پری پس از حمله کوسه توسط […]

۰۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۲

بازیگر مشهور با حمله کوسه کشته شد

گروه فرهنگی:تامایو پری، بازیگر «دزدان دریایی کارائیب» به دلیل حمله کوسه در سن چهل و نه سالگی درگذشت. تامایو پری علاوه بر بازیگری، مربی موج‌سواری بود که  به دلیل حمله کوسه در هاوایی درگذشت. این بازیگر علاوه بر بازی در «دزدان دریایی کارائیب» در «تصادف آبی/Blue Crush» و «فرشتگان چارلی زدن به سیم آخر/Charlie’s Angels” […]

۰۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۱

تازه‌ترین آمار متقاضیان دریافت یارانه دستمزد

تازه‌ترین نتایج اجرای طرح یارانه دستمزد نشان می‌دهد که تاکنون بیش از ۴۳ هزار نفر متقاضی در طرح ثبت‌نام کرده و ۷۰۱۹ کارفرما نیز مشارکت داشته‌اند.

۰۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰

فعالان صنعت فرش از دولت آینده چه می‌خواهند؟

رئیس اسبق مرکز ملی فرش ایران، استفاده از مدیران اصلح و آشنا به حوزه فرش و آشتی واقعی با تشکل‌ها و فعالان صنعت فرش دستباف را از مهمترین وظیفه مدیران صنعتی و بازرگانی دولت چهاردهم دانست.

۰۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰

اظهارات اقتصادی نامزدهای ریاست جمهوری در پانزدهمین روز از رقابت‌ها

در پانزدهمین روز رقابت‌های انتخابات، نامزدهای ریاست جمهوری به بیان نقطه نظرات خود در حوزه‌های اقتصادی مانند خودرو، مسکن، فیلترینگ، اشتغال و ارزآوری، قیمت کالاها و سایر موارد پرداختند.

۰۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹

مرتضی ولی عهد من بود

خبرگزاری دانشجویان ایران (انعکاس روز و به نقل از ایسنا) ـ غدیر در شعر

۰۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۸

تماشاگر عزیز! شما بلیت بخر تا ما کارگردان را معرفی کنیم!

تماشاگر، مهم‌ترین سرمایه یک اثر هنری است. بارها در این باره داد سخن داده‌ایم اما به نظر می‌رسد که این جمله زیبا واقعا در حد شعار است و نه تنها مدیران هنری به آن پایبند نیستند که از آن بدتر برخی از هنرمندان هم به آن بی‌توجهی می‌کنند.

۰۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۸

امیرالمومنین(ع) پس از سقیفه خانه‌نشین نشد / خلافت امام علی(ع) فرازمانی و فرامکانی است

«بی آزار شیرازی» با اشاره به اتفاقات پس از غدیر و تشکیل سقیفه گفت: حضرت علی(ع) پس از رحلت رسول اکرم(ص) نیامدند بگویند خلافت حق من بود، من از همه به پیغمبر(ص) نزدیک‌تر هستم، علم و شجاعت و قضاوت من از همه بیشتر و بهتر است، پس خلافت حق من است و مبارزه کنند و بجنگند!، حضرت امیر مورد ابتلا قرار گرفت. امر دایر شد بین اینکه برود این رهبری و خلافت ظاهری را بگیرد یا اینکه خدا، حفظ اسلام و وحدت را قبول کند و امیرالمومنین(ع) در نهایت خدا، وحدت و اسلام را به خلافت ترجیح داد.

۰۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۸

کشتی آزاد نوجوانان آسیا/ ۴ طلا و ۳ برنز در انتظار ایران

مسابقات ۷ وزن پایانی رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی آسیا از صبح امروز در شهر امان کشور اردن در حال برگزاری است که ایران ۴ فینالیست و ۳ شانس برنز دارد.

۰۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱

آرشیو

Scroll to Top