امروز: سه شنبه, ۱ آبان ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 19 ربيع ثاني 1446 | 2024-10-22
کد خبر: 53777 |
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۰:۳۱ | ارسال توسط : |
2 بازدید
۰
| می پسندم
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: نتفلیکس اعلام کرد که در سه ماهه سوم سال میلادی توانسته ۵/۱ میلیون مشترک جدید جذب کرده و جمع کل مشترکان خود را به ۲۸۲/۷۲ میلیون برساند. درآمد نتفلیکس با ۱۵/۷ درصد افزایش به ۹/۸۳ میلیارد دلار رسیده و بدین ترتیب، ۵/۴ دلار برای هر یک سهم نتفلیکس سود به همراه داشته است. […]

گروه فرهنگی: نتفلیکس اعلام کرد که در سه ماهه سوم سال میلادی توانسته ۵/۱ میلیون مشترک جدید جذب کرده و جمع کل مشترکان خود را به ۲۸۲/۷۲ میلیون برساند. درآمد نتفلیکس با ۱۵/۷ درصد افزایش به ۹/۸۳ میلیارد دلار رسیده و بدین ترتیب، ۵/۴ دلار برای هر یک سهم نتفلیکس سود به همراه داشته است. ارزش هر سهم این سامانه به ۶۸۷/۶۵ دلار رسیده که ۴ درصد افزایش نشان می‌دهد.

به گزارش سینما اعتماد، در منطقه آسیا پاسیفیک با ۱۹ درصد افزایش به درآمد ۱/۱۲ میلیارد دلار رسید که ژاپن، کره جنوبی، تایلند و هند بیش‌ترین رشد را داشته اند. در منطقه آمریکای لاتین با ۹ درصد افزایش، ۱/۲۴ میلیارد دلار و در منطقه اروپا/آفریقا/خاورمیانه به ۳/۱۳ میلیارد دلار با ۹۶/۱۳ میلیون مشترک و آمریکا و کانادا به عنوان اشباع شده‌ترین بازار به درآمد ۴/۳ میلیارد دلار با ۸۴/۸ میلیون مشترک رسیده است.نتفلیکس افزایش درآمد ۱۵ درصدی را در سه ماهه چهارم سال داشته و برای سال ۲۰۲۵ نیز مجموع ۴۳ تا ۴۴ میلیارد دلار درآمد پیش بینی کرده است.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top