امروز: یکشنبه, ۱۵ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 3 ربيع ثاني 1446 | 2024-10-06
کد خبر: 53345 |
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
12 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

مهدی رزمیان پنجمین مدال طلای تکواندوی نوجوانان ایران را در رقابت‌های جهانی کره جنوبی از آن خود کرد.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، در ادامه رقابت‌های تکواندوی نوجوانان جهان در کره جنوبی، مهدی رزمیان، نماینده وزن ۴۸- کیلوگرم ایران، صاحب پنجمین طلای ایران در این رقابت‌ها شد. رزان حیدری و پرنیان ساکی نیز با شکست برابر رقبا حذف شدند.

مهدی رزمیان در وزن ۴۸- کیلوگرم در دور نخست «سوراچات» از تایلند را دو بر یک از شکست داد. او سپس «فهد ظهران» از اردن را در دو راند متوالی از پیش رو برداشت و در مبارزه سوم نیز از سد «رافائل کریستوس» از آلمان گذشت. رزمیان در ادامه دو بر یک «عبدالله المشرف» نماینده عربستان را برد و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

رزمیان در این مرحله «تمیرژان تاسکین» نماینده قزاقستان را در یک مبارزه سخت و نزدیک با نتیجه دو بر یک از پیش رو برداشت و راهی مبارزه نهایی شد. او در دیدار پایانی به مصاف «خایرو تریگاس» از اسپانیا رفت و در دو راند متوالی با نتایج شش بر یک و دوازده بر دو صاحب برتری شد و به نشان طلا دست پیدا کرد.

رزان حیدری در وزن ۴۹- کیلوگرم دور نخست «الینا دژومبایووا» از قرقیزستان را با برتری در دو راند از پیش رو برداشت و سپس «ایوا کوکیچ» از صربستان را نیز دو بر یک شکست داد اما در مرحله یک‌هشتم نهایی برابر «فوفانا» از فرانسه در هر دو راند نتیجه را واگذار کرد و حذف شد.

پرنیان ساکی نیز در وزن ۴۴- کیلوگرم در اولین مبارزه نتیجه را به «وانگ» از چین‌تایپه واگذار کرد و حذف شد.

برای تیم تکواندو نوجوانان ایران تا کنون پرنیان نوری، آیناز نصیری، امیرمحمد اشرافی، سینا محترمی و مهدی رزمیان مدال طلا کسب کرده‌اند. ساغر مرادی یک مدال نقره و امیرمحمد نصیراحمدی نیز یک مدال برنز به دست آورده‌اند.

چهاردهمین دوره مسابقات تکواندو نوجوانان جهان به میزبانی کره جنوبی جریان دارد.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top