امروز: یکشنبه, ۱۵ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 3 ربيع ثاني 1446 | 2024-10-06
کد خبر: 53281 |
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۲ | ارسال توسط : |
11 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: جان اشتون بازیگر در ۷۶ سالگی درگذشت.به گزارش صبا، جان اشتون بازیگر نقش «جات تاگارت» در فیلم‌های «پلیس بورلی هیلز» (Beverly Hills Cop) در ۷۶ سالگی درگذشت. او در ۲ قسمت اول این فیلم مقابل ادی مورفی و جاج رینهولد این نقش را بازی کرد و امسال در «پلیس بورلی هیلز: اکسل اف» […]

گروه فرهنگی: جان اشتون بازیگر در ۷۶ سالگی درگذشت.به گزارش صبا، جان اشتون بازیگر نقش «جات تاگارت» در فیلم‌های «پلیس بورلی هیلز» (Beverly Hills Cop) در ۷۶ سالگی درگذشت. او در ۲ قسمت اول این فیلم مقابل ادی مورفی و جاج رینهولد این نقش را بازی کرد و امسال در «پلیس بورلی هیلز: اکسل اف» (Beverly Hills Cop: Axel F) دیده شد.
 

اشتون در سال ۱۹۴۸ در اسپرینگفیلد ایالت ماساچوست متولد شد و در ایالت کانکتیکات رشد کرد. او پس از تحصیل در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی، در سریال‌هایی چون «دالاس» (Dallas) و فیلم‌هایی مانند «کینگ کونگ زنده می‌ماند» (King Kong Lives) و «فرار نیمه‌شب» (Midnight Run) نقش‌آفرینی کرد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top