امروز: چهارشنبه, ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 15 ربيع أول 1446 | 2024-09-18
کد خبر: 52589 |
تاریخ انتشار : ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۲ | ارسال توسط : |
8 بازدید
۰
| می پسندم
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: عزت الله ضرغامی وزیر سابق میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به عنوان رییس هیات مدیره شرکت سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان منصوب شد.در حکمی از سوی حسین دهقان رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، عزت الله ضرغامی وزیر سابق میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به عنوان رییس هیات مدیره شرکت سیاحتی و […]

گروه فرهنگی: عزت الله ضرغامی وزیر سابق میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به عنوان رییس هیات مدیره شرکت سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان منصوب شد.در حکمی از سوی حسین دهقان رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، عزت الله ضرغامی وزیر سابق میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به عنوان رییس هیات مدیره شرکت سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان منصوب شد.

به گزارش توریسم آنلاین، سید عزت‌الله ضرغامی متولد ۶ اسفند ۱۳۳۸ در شهر تهران، از فعالان دانشجویی دوران انقلاب اسلامی ایران، نظامی سابق و سیاستمدار کنونی است که به مدت ۱۰ سال ریاست سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را بر عهده داشته و همچنین عضویت شورای عالی فضای مجازی و وزارت میراث فرهنگی دولت سیزدهم را در کارنامه دارد.

شرکت سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان بعنوان بزرگترین مجموعه خدمات بندری، دریایی، هتلداری، سیاحتی و تفریحی و ریلی کشور با بهره مندی از نیروی انسانی متخصص، حرفه‌ای و کار آزموده مشغول به فعالیت می‌باشد.

شرکت سیاحتی و مرکز تفریحی پارسیان در هفت حوزه اصلی “هتلداری و رستوران”، “سیاحتی و تورگردانی” و “فرهنگی، تفریحی و ورزشی”، “مدیریت خدمات بندری”، ”حمل ونقل ریلی”، “توزیع و پخش و حمل ونقل جاده ای” و ” حمل و نقل دریایی” فعالیت می‌کند. این شرکت همچنین به منظور پشتیبانی حوزه‌های مذکور، نسبت به فعالیت در رشته‌فعالیت‌های “آموزش، مشاوره و مطالعه”، “زنجیره تأمین”، ” بازرگانی” و “خدمات مدیریت مهندسی” اقدام می‌نماید.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top