امروز: جمعه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 10 ربيع أول 1446 | 2024-09-13
کد خبر: 52072 |
تاریخ انتشار : ۰۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
14 بازدید
۰
| می پسندم
ارسال به دوستان
پ

در حالی که قرارداد اعضای کادر فنی استقلال هنوز در سازمان لیگ ثبت نشده اما کارت مربی‌گری برای آنان صادر شده است. پیگیری‌های انعکاس روز و به نقل از ایسنا نشان می‌دهد که نهادهای نظارتی به این موضوع ورود کرده و پاسخ سازمان لیگ را خواسته‌اند. همچنین نهادهای نظارتی به قراردادهای ۳ باشگاه دیگر هم ورود کرده‌اند.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، استقلال در هفته دوم لیگ برتر فوتبال دیروز (جمعه) به مصاف ملوان رفت که این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. یکی از نکات عجیب این دیدار، ثبت نشدن اعضای کادر فنی استقلال در لیست اعضای دو تیم بود.

ورود نهادهای نظارتی به قرارداد کادر فنی استقلال و ۳ باشگاه دیگر

این موضوع به شائبه ثبت نبودن قراردادهای اعضای کادر فنی استقلال در سازمان لیگ بیشتر دامن زد اما سوال مهمی که پیش می‌آید این است که در صورت صحت این موضوع، چطور برای اعضای کادر فنی استقلال کارت مربی‌گری صادر شده تا آنان بتوانند در کنار زمین حضور داشته باشند؟

پیگیری‌های خبرنگار انعکاس روز و به نقل از ایسنا درباره این شائبه، صحت آن را ثابت کرد و مشخص شد که باشگاه استقلال هنوز نتوانسته قرارداد اعضای کادر فنی‌اش را در سازمان لیگ ثبت کند اما کمیته نقل و انتقالات این سازمان اقدام به صدور کارت مربی‌گری آنها کرده تا ماجرا پیچیده‌تر شود.

بر اساس اطلاعات خبرنگار انعکاس روز و به نقل از ایسنا، چنین اقدامی از سوی سازمان لیگ منجر به ورود نهادهای نظارتی شده و آن‌ها در نامه‌ای از این سازمان خواستار ارائه توضیحات شده‌اند که در صورت انجام نشدن اقدامات لازم، پرونده قضایی برای سازمان لیگ تشکیل خواهد شد. البته نهادهای نظارتی علاوه بر استقلال به قراردادهای سه باشگاه دیگر هم ورود کرده‌اند.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top