امروز: جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 17 ربيع أول 1446 | 2024-09-20
کد خبر: 51634 |
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰:۳۲ | ارسال توسط : |
31 بازدید
۰
| می پسندم
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی «امتداد» امروز ۱۹ مردادماه روی آنتن شبکه چهار می‌رود.به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، دوازدهمین قسمت از برنامه گفتگومحور «امتداد»، محصول مرکز سیمرغ، به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مهدی انصاری، امروز ۱۹ مردادماه ساعت ۱۶ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.   این برنامه به سردبیری سیدعرفان حسینی در جدیدترین روایت خود […]

گروه فرهنگی: جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی «امتداد» امروز ۱۹ مردادماه روی آنتن شبکه چهار می‌رود.به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، دوازدهمین قسمت از برنامه گفتگومحور «امتداد»، محصول مرکز سیمرغ، به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مهدی انصاری، امروز ۱۹ مردادماه ساعت ۱۶ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.
 

این برنامه به سردبیری سیدعرفان حسینی در جدیدترین روایت خود به موضوع «هری‌پاتر و فلسفه» می‌پردازد. در توضیح این قسمت آمده است: «آلبوس دامبلدور می‌گوید: در نظر نه‌چندان‌ خاضعانه‌ من، کلمه‌ها مهم‌ترین منبع جادوی ما هستن. اونا هم می‌تونن آسیب بزنن و هم می‌تونن التیام ببخشن. و این کلمات جادوی خیال را در میان صفحات و سکانس‌های هری پاتر متبلور ساخت، جادویی که در برنامه‌ تلویزیونی امتداد به آن خواهیم پرداخت.»

برنامه تلویزیونی «امتداد» به میزبانی رامین پورمند که با نگاهی کلی به اندیشه‌های غرب و شرق، به بررسی اندیشه‌ای و فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه می‌پردازد، در ۲۶ قسمت ۵۵ دقیقه تولید شده است و هر هفته جمعه‌ها ساعت ۱۶ روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود. همچنین تکرار این برنامه شنبه ساعت ۱۷ و چهارشنبه ساعت ۹ خواهد بود.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top