امروز: جمعه, ۲ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 18 صفر 1446 | 2024-08-23
کد خبر: 50803 |
تاریخ انتشار : ۲۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۲ | ارسال توسط : |
27 بازدید
۰
| می پسندم
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی:فیلم «لنگ‌دراز» در هفته اول اکران با ۲۲.۶ میلیون دلار پرفروش‌ترین افتتاحیه ژانر وحشت در سال ۲۰۲۴ تا امروز را ثبت کرد.به گزارش صبا، این فیلم با بازی «مایکا مونرو» و «نیکلاس کیج» رکورد پرفروش‌ترین افتتاحیه تاریخ استودیوی نئون را نیز شکسته است. این دستاورد برای یک فیلم اریجینال تحسین‌برانگیز است و برای نئون […]

گروه فرهنگی:فیلم «لنگ‌دراز» در هفته اول اکران با ۲۲.۶ میلیون دلار پرفروش‌ترین افتتاحیه ژانر وحشت در سال ۲۰۲۴ تا امروز را ثبت کرد.به گزارش صبا، این فیلم با بازی «مایکا مونرو» و «نیکلاس کیج» رکورد پرفروش‌ترین افتتاحیه تاریخ استودیوی نئون را نیز شکسته است. این دستاورد برای یک فیلم اریجینال تحسین‌برانگیز است و برای نئون و سینمای مستقل یک پیروزی بزرگ به شمار می‌آید.
 

نئون با پوسترها و کلیپ‌های مرموز این فیلم را بازاریابی کرد و تأکیدی روی حضور «نیکلاس کیج» نداشت. این در حالی است که نئون برای تبلیغات فیلم کمتر از ۱۰ میلیون دلار هزینه کرده و حسابی روی بازاریابی غیردیجیتال باز نکرده است. نئون در طول ۹۰ روز گذشته ۱۱ ویدیو از این فیلم منتشر کرده که حدود ۳۰ میلیون بیننده داشته‌اند. فیلم مشابه «پروژه جادوگر بلر» که ۲۵ سال قبل اکران شد در هفته اول ۲۹.۲ میلیون دلار و ۱۴۰.۵ میلیون دلار در پایان فروخت.

«لنگ‌دراز» اولین فیلم لایو-اکشن کیج از سال ۲۰۱۱ و فیلم «گوست رایدر» است که در هفته اول بیش از ۲۰ میلیون دلار فروش می‌کند. نئون در فیلم «تعقیب می‌کند» با «مایکا مونرو» همکاری کرده و دنباله «تعقیب می‌کنند» را در دست ساخت دارند.

فیلم «با من تا ماه پرواز کن» اپل با بازی «اسکارلت جوهانسن» و «چنینگ تیتوم» که با بودجه ۱۰۰ میلیون دلاری ساخته شده، انتظارات اپل را برآورده نکرد و به جای ۱۲ میلیون دلار به فروش ۱۰ میلیون دلاری رسید. تنها امیدواری سونی و اپل این است که در بازار فعلی کمدی رمانتیک دیگری اکران نشده و مخاطبین زن ممکن است در روزهای آینده به دیدنش بروند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top